ماهان شبکه ایرانیان

رئیس سازمان امداد و نجات خبر داد

امدادرسانی به ۵ هزار نفر در ۷ استان سیل زده / یک نفر فوت کرد سه نفر در فومن ناپدید شدند

رئیس سازمان امداد و نجات با اعلام خبر فوت یک نفر در جریان سیل در استان های شمالی گفت: نیرو‌های امدادی هلال احمر از تاریخ ۱ آذر تا صبح امروز به بیش از ۵ هزار نفر که در سیلاب گرفتار شده بودند امدادرسانی کرده‌اند

امدادرسانی به 5 هزار نفر در 7 استان سیل زده / یک نفر فوت کرد سه نفر در فومن ناپدید شدند

رئیس سازمان امداد و نجات با اعلام خبر فوت یک نفر در جریان سیل در استان های شمالی گفت: نیرو‌های امدادی هلال احمر از تاریخ 1 آذر تا صبح امروز به بیش از 5 هزار نفر که در سیلاب گرفتار شده بودند امدادرسانی کرده‌اند.



به گزارش به نقل از میزان،مرتضی سلیمی درباره جزییات امداد رسانی به سیل زده گان اظهار کرد: از ابتدای آذر ماه تا صبح امروز 17 استان ایلام، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، تهران، خراسان شمالی، خوزستان، فارس، بوشهر، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد، گیلان، سیستان و بلوچستان، لرستان، مازندران، هرمزگان و همدان درگیر سیل و آبگرفتگی شده است.

وی با اشاره به فوت یک نفر، افزود: در این مدت به 5588 نفر امدادرسانی شده و 3 نفر در رودبار چیره، فومن و گیلان مفقود شده اند.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به انتقال 78 تن به مناطق امن بیان کرد: 468 نفر اسکان اضطراری دریافت کردند.

سلیمی با اشاره به اعزام 209 تیم امدادرسانی به مناطق گفت: از 243 واحد مسکونی آب تخلیه شد و از 9 دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات تصریح کرد: تا کنون بیش از 1700 پتو، 2759 نایلون، 645 تخته موکت و 104 دستگاه چادر میان حادثه‌دیدگان توزیع و امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به پایان امدادرسانی عملیات برف و کولاک افزود: 11 استان اردبیل، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، فارس، قزوین، گلستان، مازندران، مرکزی و همدان از تاریخ 2 تا 5 آذر متاثر از برف و کولاک بوده اند.

رئیس سازمان امداد و نجات ادامه داد: در این مدت به 707 نفر امدادرسانی شده است و 64 نفر اسکان اضطراری دریافت کردند.

سلیمی تشریح کرد: 135 نفر از نیرو‌های امدادی در قالب 37 تیم به مناطق اعزام و 71 دستگاه خودرو رهاسازی شد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان