برخورد مرگبار قطار تبریز به مشهد با خودرو ۲۰۶

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز با اعلام این خبر افزود:متاسفانه برخورد خودرو 206 با قطار تبریز به مشهد در حوالی روستای شیخ حسن از توابع خسروشاه باعث مرگ 4 نفر از هموطنان عزیزمان شد.

به گزارش مهر، محمد قلیزاده با اشاره به حادثه تلخ برخورد قطار با خودرو 206 که سهل انگاری بوده افزود: ساعت 22:38 دقیقه امشب با گزارش برخورد قطار و خودرو سواری در روستای شیخ حسن از توابع خسرو شاه که در 5 کیلومتری تبریز واقع شده است گروه های نجات ایستگاه های 2 و 14 کلانشهر تبریز جهت امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در این باره اظهار کرد: یک دستگاه خودرو سواری 206 با چهار سرنشین بر روی خط راه آهن، با قطار برخورد و هر چهار سرنشین نیز در دم جان باختند.

وی ادامه داد: در اثر شدت این برخورد خودرو 206 به همراه سرنشینان در زیر قطار دچار محبوس شدگی شده بودند که با تلاش و واکنش سریع عملیاتی آتش نشانان هر چهار نفر رها سازی شدند.

گفتنی است، پیش از این نیز فرزاد رحمانی، رئیس اورژانس و مرکز مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز از جان سپردن تمامی سرنشینان خودرو 206 خبر داده بود.

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان