امدادرسانی به بیش از ۷ هزار نفر در ۱۷ استان سیل زده

باشگاه خبرنگاران: مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در کشور اظهار کرد: از تاریخ 1 آذر تا صبح امروز 17 استان ایلام، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، تهران، خراسان شمالی، خوزستان، فارس، بوشهر، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد، گیلان، سیستان و بلوچستان، لرستان، مازندران، هرمزگان و همدان درگیر سیل و آبگرفتگی شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات افزود: در این مدت به 7280نفر امدادرسانی شده و 3 نفر در رودبار چیره، فومن و گیلان مفقود شده اند و جستجوی مفقودان ادامه دارد.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به انتقال 78 تن به مناطق امن گفت: در این مدت 555 نفر اسکان اضطراری دریافت کردند و از 303 واحد مسکونی آب تخلیه شد.

سلیمی با اشاره به رهاسازی 9 دستگاه خودرو از مسیر سیلاب بیان کرد: 1521 نفر از نیرو‌های امدادی در قالب 345 تیم در حال امدادرسانی هستند.

رئیس سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از 2250 تخته پتو، 3700 نایلون، 920 تخته موکت و 125 دستگاه چادر، 280 کیلوگرم برنج، 1750 کیلوگرم قند و شکر و 210 بسته غذایی میان حادثه‌دیدگان توزیع و امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر