ماهان شبکه ایرانیان

آخرین میزبانی در ورزشگاه خاطره انگیز؛

فولاد در انتظار وداع شیرین با استادیوم غدیر

دیدار امروز فولاد و ذوب آهن به احتمال زیاد آخرین میزبانی تیم فولاد در ورزشگاه غدیر است.

به گزارش ورزش سه، در اولین دیدار از هفته چهاردهم لیگ برتر امروز تیم های فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان به مصاف یکدیگر می روند.

دیدار امروز تقابل مربیانی است که به تازگی بر مسند هدایت تیم های خود نشسته اند. البته فریسات به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت فولاد حضور دارد اما منصوریان برنامه های بلندمدتی برای ذوب خواهد داشت.

اما این دیدار تیم های صنعتی از نظر دیگری هم ویژه به حساب می آید. تیم فولاد خوزستان مدتی پیش ورزشگاه اختصاصی خود را در شهر اهواز افتتاح کردند. این استادیوم قرار است بعد از حل مشکلات مربوط به پارکینگ، از شروع نیم فصل دوم رقابت های لیگ میزبان دیدارهای تیم فولاد باشد.

از طرفی بازی امروز با ذوب آهن آخرین دیدار خانگی سرخپوشان اهواز در نیم فصل نخست لیگ برتر است و این یعنی مصاف با ذوب آهن، آخرین میزبانی فولاد در ورزشگاه غدیر است. فولادی ها که بعد از مدتها به یک برد شیرین در تهران رسیده اند، می خواهند اولین بار در فصل طعم دو پیروزی متوالی را بچشند و حساب ویژه ای روی این بازی خانگی باز کرده اند. باید دید که استقبال طرفداران اهوازی از این بازی هم نسبت به هفته های گذشته تغییر می کند و یک وداع شیرین با غدیر برای سرخ ها رقم می خورد یا خیر.

این استادیوم برای فولاد خاطراتی از یک قهرمانی شیرین در لیگ را به جا گذشته است. در لیگ برتر سیزدهم، اکثر بازی های خانگی فولاد میزبان ده ها هزار طرفدار این تیم بود و به طور قطع یکی از دشوارترین بازی ها برای هر تیم، حضور در ورزشگاه غدیر و بازی مقابل تیم سرخپوش اهوازی به شمار می رفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان