تقوی: فریب پولتیک پارس جم را نمی خوریم

واکنش سرمربی تراکتور به مذاکره با طارمی و احمدزاده

سرمربی موقت تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمش مقابل پارس جنوبی جم کار سخت تری از بازی با پرسپولیس دارد.

به گزارش "ورزش‌سه"،  محمد تقوی در حاشیه تمرین امروز تراکتورسازی در گفت و گویی با خبرنگاران شرکت کرد که ماحصل صحبت های او را در ادامه می خوانید:


بازی با پارس جنوبی از پرسپولیس مهم تر است


بعد از بازی با پرسپولیس ریکاوری خوبی داشتیم. ملی پوشان ما زیر نظر کادرفنی تیم ملی ریکاوری کردند و بعد یکروز استراحت داشتیم و امروز همه بازیکنان در تمرین هستند. با بازیکنان جلسه ای داشتیم و با آنها حرف زدم. معمولا بعد از انجام بازی های بزرگ تیم ها به خاطر هیجانات آن مسابقه تمرکزشان را از دست می دهند. به همین خاطر می خواستم به بچه ها بفهمانم که بازی با پارس جنوبی جم برای ما از پرسپولیس سخت تر است. بازی با پرسپولیس تمام شده، باید هیجانات این بازی را کنار بگذاریم و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.


کار سختی در جم داریم


الان شما می بینید که بعد از بازی با پرسپولیس همه مطبوعات و رسانه ها درباره این مسابقه صحبت می کنند. ما کادرفنی و بازیکنان باید آن بازی را فراموش کنیم و تمام تمرکزمان روی مسابقه بعدی باشد. ما می دانیم کار سختی داریم چون پارس جنوبی یک تیم فیزیکی و منظم است و حضورش در بین 5 تیم اول جدول رده بندی هم سختی بازی را نشان می دهد.


مقابل پرسپولیس از 20، 16 گرفتیم!


من از هیچ حریفی نمی ترسم اما به بچه ها هشدار می دهم. البته که هیچ وقت از بازی تیمم راضی نمی شوم و اعتقاد دارم اگر شما از بازیکنانت راضی باشی، خودکشی کرده ای. الان هم از نوع بازی با پرسپولیس راضی نیستم و از بیست به آنها نمره 16 می دهم. مقابل پارس جنوبی باید بیشتر از 16 بگیریم.


هیچ مذاکره ای با طارمی و احمدزاده نداشتیم


هیچ مذاکره ای با مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده نداشتیم و به هیچ عنوان این مساله صحت ندارد. روزی که مسئولیت فنی تیم را قبول کردم گفتم این تیم 5 بازیکن می خواهد اما وقتی با تیم کار کردم الان به این نتیجه رسیدم که با جدایی دو بازیکن تراکتور سازی فقط یک بازیکن می خواهد و بازیکن دیگری لازم نداریم.


استوکس در اختیار باشگاه است


آنتونی استوکس در اختیار باشگاه قرار دارد و کمیته انضباطی باشگاه درباره او تشکیل می شود. هر زمانی او به تمرین بیاید من درباره اش صحبت می کنم که می تواند بازی کند یا نه. فعلا که به تمرین نیامده است.


فریب پولتیک پارسی ها را نمی خوریم


تقوی در پاسخ به سوالی درباره اعتصاب بازیکنان پارس جنوبی جم طی دو روز گذشته بیان کرد: به قول انگلیسی ها ما نباید فریب این پولتیک ها را بخوریم!


نیاز به یک بازیکن داریم


جدایی هیچ بازیکنی از تراکتورسازی فعلا مشخص نیست. هروقت این موضوع قطعی شد درباره جایگزین تصمیم می گیریم. ما یک بازیکن در نیم فصل می خواهیم که آن زمان درباره اش حرف می زنیم.


داخلی خوب پیدا کنیم، سراغ خارجی ها نمی رویم


از قدیم گفته اند چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است. اگر بازیکن ایرانی خوب و باکیفیتی باشد چرا باید بازیکن خارجی جذب کنیم و پول به خارجی ها بدهیم. سیاست باشگاه و اعتقاد من این است که اگر قرار به خارجی است باید فردی بیاید که کیفیت بهتری نسبت به داخلی ها داشته باشد. اگر از بازیکنان داخل ایران کسی باشد که به کارمان بیاید، از او استفاده می کنیم و بار مالی زیادی نیز به باشگاه تحمیل نمی کنیم. من قول می دهم اگر بتوانیم و وقت داشته باشیم، بازیکنی مثل محمدرضا آزادی با سرمایه گذاری خوب می تواند جزو بهترین فورواردهای ایران شود.


من جای شفر نیستم


من جای شفر نیستم و به دو بازیکن خودم اجازه دادم که به ریکاوری تیم ملی بروند. یکسری بازیکنان هستند که تفکر حرفه ای دارند و می توانند از خودشان مراقبت کنند. من حتی به برخی بازیکنان مرخصی دادم چون می دانستم که می توانند خودشان را مدیریت کنند.


من یک مربی بی انضباطم!


ما باید این فرهنگ را جا بیندازیم که بازیکنان از خود مراقبت کنند. اینکه بازیکن زوری به تمرین بیاید و ذهنش با ما نباشد، درست نیست. شاید بگویید این بی انضباطی است، اما اشکالی ندارد اگر اینطور است من مربی بی انضباطی هستم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان