توصیه فن خال به بارسلونا در مورد نیمار

در یکی دو هفته اخیر شایعات مربوط به بازگشت نیمار به بارسلونا به سوژه رسانه های اسپانیایی تبدیل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، تنها چند ماه حضور در پی اس جی کافی بود تا نیمار پی به اشتباه خود ببرد. فوق ستاره برزیلی، تابستان سال گذشته با حواشی فراوان و انتقالی 222 میلیون یورویی بارسا را به مقصد پاریس ترک کرد ولی در اولین فصل حضورش نتوانست خود را با فضای باشگاه وفق دهد. از مشکلات با کاوانی گرفته تا بی میلی برای حضور در جلسات تاکتیکی اونای امری، همه نشان می دادند که نیمار از پیوستن به پی اس جی پشیمان شده است.

تابستان امسال با وجود شایعات فراوان در مورد انتقال او به رئال، اعلام شد که او درپی اس جی خواهد ماند. نیمار خود شخصا نیز تمام شایعات را رد کرد اما در روزهای اخیر اخباری منتشر شده مبنی بر توافق بین او و مدیر پی اس جی(ناصر الخلیفی) برای اینکه تابستان آینده با 200 میلیون یورو می تواند به تیمی دیگر ملحق شود.

 

 

 

 

از دید لوئیز فن‌خال که سابقه هدایت تیم فوتبال بارسلونا را در کارنامه‌اش دارد، بازگرداندن نیمار به سود آبی‌واناری‌ها نیست. او در همین رابطه گفت:« فکر می‌کنم که بازگرداندن نیمار برای بارسلونا خوب نیست اما این عقیده من است. نیمار هنوز بازیکن جوانی است که می‌تواند به پیشرفتش ادامه دهد. او باید ابتدا یاد بگیرد که بازیکن تیم باشد.

 نیمار خیلی انفرادی است و به همین خاطر من معتقدم بارسلونا باید پیش از تصمیم‌گیری نسبت به بازگرداندن او به نوکمپ هوشیار باشد.»

 

نیمار در مدت چهار فصل حضورش در بارسلونا 186 بازی برای این تیم اسپانیایی انجام داد و 105 گل هم به ثمر رساند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر