درخشش رقیب اصلی کریم مقابل آستون ویلا

درام هیجان انگیز یاران انصاری فرد در والسال استادیوم

هفته نوزدهم چمپیون شیپ برای یاران انصاری فرد با درامی هیجان انگیز به پایان رسید تا ناتینگهام با یک امتیار ارزشمند به خانه بازگردد.

به گزارش "ورزش سه"، رویارویی با آستون ویلا یکی از مشهورترین باشگاه های لیگ جزیره برای هر تیمی در والسال استادیوم سخت است. نزدیک به 30 هزار تماشاگر دو آتشه شهر بیرمنگام با حضور در این ورزشگاه خاطره انگیز به حمایت از تیم محبوب شان در جنگ حساس با ناتینگهام پرداختند و در پایان درامی هیجان انگیز از سوی رقیب را مشاهده کردند که با وجود یک یار کمتر در آخرین دقیقه بازی توانست به امتیازی ارزشمند برسد.


آیتور کارانکا در این بازی همچون چند بازی گذشته از کریم انصاری فرد ستاره ایرانی خود در ترکیب اصلی بهره نبرد تا همچنان گارابان مهاجم اول ناتینگهامی ها معرفی شود. بازیکنی گلزن که جشنواره گلزنی را آغاز و به پایان برد تا چهره برتر تیمش در بازی خارج از خانه مقابل آستون ویلا معرفی شود.


گارابان در دقیقه سوم با اولین توپی که دریافت کرد جشنواره گلزنی را آغاز و در آخرین فرصتی که در دقایق پایانی نیز به دست آورد این جشنواره را به پایان برد تا درام هیجان انگیز دو تیم در این بازی در نهایت با تساوی غیرمنتظره 5-5 به پایان برسد. چه بسا اگر بازیکن ناتینگهام در اواسط نیمه دوم که فارستی ها 4-3 از میزبان پیش بودند اخراج نمی شد روند این بازی و همین طور شرایط ستاره ایرانی هم تغییر نمی کرد.


توبیاس فیگوئردو در دقیقه 68 کارت قرمز گرفت تا به این ترتیب ناتینگهام هم برتری در زمین هم در تعداد نفرات را از دست بدهد تا با خوردن دو گل تا مرز شکست خوردن پیش برود. کریم انصاری فرد به عنوان آخرین تعویضی کارانکا اسپانیایی تنها سه دقیقه فرصت حضور در زمین را پیدا کرد تا شرایط برای او در تیم چندان بر وفق مراد پیش نرود.


با عملکردی که گارابان در پیشانی خط حمله ناتینگهام فارست از خود نشان داده است، کریم انصاری فرد برای رسیدن به جایگاهی تثبیت شده در ترکیب اصلی کار بسیار دشواری پیش رو دارد گرچه هنوز بازی های فصل به نیمه راه خود نرسیده و کریم می تواند به اهدافی که از انتقال به این باشگاه دارد برسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان