جناب خان رزمی کار کشور را به مبارزه طلبید! +تصاویر

باشگاه خبرنگاران جوان: رامبد جوان شب گذشته میزبان امیر علی‌اکبری ورزشکار هنر رزمی کشورمان بود. پس از برگزاری قرعه‌کشی میان تماشاگران استودیو، آهنگ بقرصآ محسن چاوشی به همراهی تماشاگران اجرا شد و ناصر محبی کمدین خندوانه به روی صحنه آمد و به اجرای استندآپ‌کمدی پرداخت.

در ادامه، علی‌اکبری رزمی‌کار ایرانی روبروی جوان مجری و کارگردان «خندوانه» نشست و درباره اجرا و معرفی این رشته ورزشی گفت: ورزش هنر‌های رزمی به این شکل در این سال‌ها بیشتر مورد استقبال مردم قرار گرفته؛ اما در ایران آن گونه که باید معرفی نشده و چند سالی است که به دنبال معرفی و پیگیری این رشته ورزشی هستیم.


وی با بیان اینکه 4 سال است به شکل حرفه‌ای این رشته ورزشی را دنبال می‌کنم، ادامه داد: این رشته ورزشی کم کم بین مردم جای خود را پیدا کرده است. پیش از این مردم فکر می‌کردند این نوع ورزش یعنی دعوا کردن و نزاع؛ ولی به تدریج این رشته ورزشی از بی‌قانونی خارج می‌شود و هرچه جلوتر می‌رویم با فن‌های بیشتر این رشته آشنا می‌شویم.

این رزمی کار بیان کرد: فنون رشته کشتی، جوجیتسو و کیک بوکسینگ در این ورزش باهم تلفیق شده است. من ابتدا کشتی‌گیر بودم و بعد از آن وارد هنر‌های رزمی شدم.

در ادامه برنامه، جوان به فیلم منتشر شده از مبارزه علی‌اکبری با حریف آمریکایی اش اشاره کرد و او در این باره گفت: وقتی به این ورزش از بیرون نگاه می‌کنیم، ورزش خیلی خشنی به چشم می‌آید؛ ولی وقتی وارد آن می‌شویم، رفته رفته بدن شما قوی می‌شود و هرچه حرفه‌ای‌تر شوید بدنتان آماده‌تر است.


علی‌اکبری در ادامه تصریح کرد: در ایران تربیت مربی و شاگرد برای این رشته هنوز به سطح خوبی نرسیده و همچنان مربی تکنیکی و آنچنان حرفه‌ای نداریم.

بعد از پخش یک بخش از برنامه «خندوانه»، جناب‌خان به جمع خندوانه‌ای‌ها پیوست و یک دمنوش گل‌گاوزبان برای علی‌اکبری آورد و به گپ‌وگفت با مهمان «خندوانه» پرداخت. او که در صفحه وب امیر علی‌اکبری را به مبارزه دعوت کرده بود، در این باره گفت: یک بار در صفحه مسابقات آمدم بهنام را به مبارزه دعوت کنم که بیاد سرکوچه دعوا؛ اما اشتباهی علی‌اکبری را به مبارزه دعوت کردم. الان هم وصیت‌نامه‌ام را نوشتم و دنبال یک محضر آشنا هستم که فقط پایین برگه‌ام را امضا کند.

علی اکبری در ادامه با اشاره به حضور خود در برنامه «ماه عسل» افزود: برنامه خوبی بود؛ اما صحبت‌های ما تا انتها نرسید و فقط یک بیوگرافی از خودم را بیان کردم!


جوان در پایان گفتگوی خود با این ورزشکار هنر‌های رزمی، به درآمد و صحبت‌های او در نشریات و خبرگزاری اشاره کرد و علی‌اکبری در این باره گفت: درآمد در این رشته خیلی حرفه‌ای است؛ اما متاسفانه در کشور ما کم است و من هنوز درآمدی از این رشته ندارم. درواقع به ورزشکاران ما خیلی کم می‌رسند. مقصر هم کسانی هستند که تخصص ورزشی ندارند و بر منصب مدیریتی می‌نشینند و باعث این آشفتگی در حیطه مدیریتی می‌شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان