کاهش نرخ ارز سکه را هم ارزان کرد +جدول

باشگاه خبرنگاران: محمد کشتی آرای، رئیس ­­کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در گفتگو با خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص کاهش قیمت ارز و تأثیر آن بر قیمت مسکوکات اظهار کرد: امروز هم شاهد کاهش قیمت انواع سکه‌ها بودیم و دلیل اصلی این موضوع به کاهش نرخ ارز در بازار ایران بستگی داشته است.

وی افزود: بازار امروز طلا وسکه بیشتر از اینکه شاهد کاهش قیمت باشد، به ثبات بیشتری مبتلا بود و این روند بیانگر ادامه نرخ کاهشی تا روز شنبه است.

کشتی آرای در ادامه با اعلام نرخ انواع مسکوکات گفت: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 3 میلیون و 640 هزار تومان و هر قطعه نیمه سکه بهار آزادی به قیمت یک میلیون و 810 هزار تومان داد و ستد شد.

کاهش نرخ ارز سکه را هم ارزان کرد +جدول

وی افزود: همچنین هر قطعه ربع سکه بهار آزادی به قیمت یک میلیون و 70 هزار تومان و سکه‌های گرمی با نرخ 640 هزار تومام معامله می‌شود، هر گرم طلای 18 عیار با قیمت 331 هزار تومان به فروش رسیده است.

کشتی آرای در پایان با بیان اینکه بازار جهانی امروز شاهد افزایش نرخ طلا بوده است، بیان کرد: عرضه در بازار‌ها افزایش یافته و تقاضا به حداقل خود رسیده است در نتیحه این عمل، بازار شاهد کاهش قیمت بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان