انتخابات ریاست جمهوری در نگاه روزنامه ها/ بخش دوم

رئیس جمهوری: پارس جنوبی سکوی پرش ایران به سمت پیشرفت مورد انتظار ملت است

عسلویه - ایرنا- حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری گفت: فازهای پارس جنوبی سکوهای پرش ایران به سمت پیشرفتی است که مورد انتظار ملت بزرگ ایران است .

رئیس جمهوری: پارس جنوبی سکوی پرش ایران به سمت پیشرفت مورد انتظار ملت است
به گزارش ایرنا رئیس جمهوری روز یکشنبه در آئین بهره برداری رسمی از فازهای 17، 18، 19، 20 و 21 پارس جنوبی در تماس تلفنی با مدیران این پروژه ها در سکوهای نفتی مستقر در دریا افزود: دست مریزاد به شما می گویم که این افتخارات را برای ما در معرض نمایش دید جهانیان قرار دادید.
وی خطاب به مدیران مستقر درسکوهای یادشده گفت: به نام خداوند بزرگ و به میمنت ایام مبارک ماه رجب سکوهای مربوط به این فازها را آغاز کنید.
رئیس جمهوری یادآورشد: امروز شاهد افتتاح بزرگترین سرمایه گذاری در صنعت نفت، گار و پتروشیمی به دست مدیران، جوانان و طراحان ایرانی هستیم.
روحانی اظهارداشت:دردولت یازدهم این چهارمین نوبتی است که به منطقه پارس جنوبی آمده ام و هر بار با افتخار بیشتری به مهندسان، کارگران و مدیران عزیز کشور که موجب فخر و افتخار ما است نگاه کردم .
وی گفت:هربار شاهد یک قدم بلند در توسعه و پیشرفت کشور بودیم،یادمان باشد بزرگترین هدف ما ایرانیان ایران پیشرفته و پیش رو است.
رئیس جمهوری با اشاره به اینکه ما روزهای بزرگی در تاریخ کشورمان داشته ایم افزود:بزرگترین هدف ما آن است که ایران را به نقطه اوجی برسانیم که همه ایرانیان در تاریخ در انتظار آن بوده اند .
این خبر تکمیل می شود.
رئیس جمهوری را در این سفر محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه، محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، فخرالدین دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری و نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری همراهی می کنند.
7212/6045 ** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان