وعده سرمربی اسپانیایی به ستاره ایرانی

کارانکا: به اندازه کافی فرصت به انصاری‌فرد می‌رسد

نیمکت نشینی های متوالی خرید ایرانی در ناتینگهام این نگرانی را رقم زده بود چالش جدید برای گلزن برتر فصل گذشته المپیاکوس چندان تجربه شیرینی نباشد.

به گزارش "ورزش سه"، دو ماه تاخیر در صدور پروانه کار در فوتبال جزیره باعث شد تا کریم انصاری فرد نیمی از رقابت های چمپیون شیپ در نیم فصل نخست را از دست بدهد. با حل شدن این موضوع اما اوضاع برای ستاره خط حمله ایران در چالش جدید چندان مساعد پیش نرفت چون در سه هفته اخیر او تنها چند دقیقه کوتاه فرصت عرض اندام پیدا کرد.


در شرایطی که سایر مهاجمان ناتینگهام عملکرد فوق العاده ای از خود نشان دادند به خصوص در ماراتن جذاب و دیدنی 5-5 برابر آستون ویلا در این هفته سرمربی اسپانیایی به گمانه زنی ها در خصوص وضعیت کریم در این تیم واکنش نشان داد و به ستاره ایرانی اش وعده داد به زودی فرصت های زیادی برای نشان دادن توانایی خود پیدا خواهد کرد.


آیتور کارانکا سرمربی ناتینگهام گفت:« نگرش و نمایش کریم انصاری‌فرد در تمرین‌ها عالی است. حتی زمانی که برای دقایقی کوتاه در بازی‌های ناتینگهام فارست به میدان می‌رود تمام توانش را به کار می‌بندند و این همان روحیه و اعتماد به نفسی است که از بازیکنان انتظار دارم».


او ادامه داد:« کریم انصاری‌فرد قطعا در بسیاری از بازی‌ها شانس حضور در میدان را خواهد داشت. او به ما کمک می‌کند زیرا بازیکن خوبی است از همین رو با توجه به بازی های پرشمار باقی مانده و نیاز به تغییر تاکتیک در بسیاری از این بازی ها شک ندارم او می تواند فرصت لازم برای نشان دادن قابلیت هایش را پیدا کند».


سرمربی اسپانیایی در پایان با تمجید از در اختیار داشتن مثلثی از مهاجمان زبده در خط حمله ناتیگنهام فارست گفت:« احساس می‌کنم کریم انصاری‌فرد، گرابان و داریل گزینه‌های زیادی را به من در ساختار تهاجمی می‌بخشند. بودن هر یک از آنها می تواند به تدابیر تاکتیکی ما کمک کند تا به نتایج لازم برسیم».

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان