ماهان شبکه ایرانیان

طالع بینی هفتگی عشق (دهم تا هفدهم آذر)

پیش بینی هایی که در رابطه با زندگی عاشقانه متولدین هر ماه با در نظر گرفتن تاثیرات ستارگان شده است را در طالع بینی هفتگی عشق بدونیم بخوانید.

طالع بینی هفتگی عشق (دهم تا هفدهم آذر)

پیش بینی هایی که در رابطه با زندگی عاشقانه متولدین هر ماه با در نظر گرفتن تاثیرات ستارگان شده است را در طالع بینی هفتگی عشق بدونیم بخوانید.

طالع بینی هفتگی عشق

فروردین

این هفته در وضعیت رابطه ای شما یک تغییر ناگهانی ایجاد خواهد شد. برخی از متولدین فروردین در فکر ترک تجرد و رسیدن به تاهل هستند اما برخی از آن ها همچنان سعی دارند وضعیت فعلی تجرد را حفظ کنند. ونوس و اورانوس در بخش روابط نشانه شما در نقطه مقابل هم قرار گرفته اند. اگر در رابطه خود شاد هستید رابطه به همین شکل پیش می رود و به درجه ای از آگاهی می رسید. اما اگر زندگی عاشقانه شما یکنواخت و کسل کننده شده است به زودی از کسل کنندگی در خواهد آمد.

طالع بینی هفتگی عشق

اردیبهشت

هر چیزی که باعث شده احساس کنید در زندگی عاشقانه اسیر شده اید و آزادی تان را از دست داده اید همین روزها رفع خواهد شد. مدت هاست نسبت به شخصی احساس خوبی دارید اما عقب نشینی کرده اید و این موضوع شما را از نظر جسمی و روحی بیمار کرده است. دیگر وقتش رسیده است که احساس تان را بیان کنید و خودتان را از اضطراب و نگرانی نجات دهید. نگران نباشید نتیجه خوبی خواهید داشت. ونوس در بخش روابط نشانه شما به سمت جلو پیش روی می کند بنابراین سرانجام به آن خواسته قلبی تان می رسید.طالع بینی هفتگی عشق

خرداد

اگر در رابطه هستید آرامش خاصی در زندگی شما دیده می شود. حتی اگر مسیر سختی را نگذرانده باشید یک پیشرفت و اتفاق خوب در زندگی مشترک شما دیده می شود این اتفاق شاید خرید خانه باشد یا تصمیم برای بچه دار شدن. حتی تغییرات مثبت هم در زندگی مشترک شما پر استرس است اما خوشبختانه با حضور خورشید و سیاره مشتری در بخش روابط مکالمه صادقانه ای با هم خواهید داشت که همه چیز را به حالت عادی خود بر می گرداند.

طالع بینی هفتگی عشق

تیر

یک فرصت شغلی بزرگ این هفته شما را شاد خواهد کرد. این فرصت شغلی که ممکن است ترفیع در کار فعلی تان باشد شما را به فکر یک سفر بزرگ و یا یک تغییر مکان می اندازد. محبوب برای این پیشرفت شما بسیار خوشحال است اما آیا او هم از این تغییرات استقبال می کند؟ این یک وضعیت چالش برانگیز است که باید راه حلی برایش پیدا کنید. اگر مجرد هستید یک رابطه عاطفی عمیق در زندگی تان دیده می شود. ونوس دوباره وارد بخش رومنس طالع شما شده است اگر تصمیم داشتید با عشق سابقتان دوباره رابطه جدیدی را شروع کنید اکنون آمادگی این کار را دارید اگر مجرد هستید فرد جدیدی وارد زندگی شما خواهد شد.

طالع بینی هفتگی عشق

مرداد

یک گفتگوی شدید بین شما و محبوب شما را عصبی کرده است. به خوبی می دانید که باید دیدگاه تان را نسبت به این شرایط خاص تغییر دهید. ار شرایطی که بوجود آمده است اصلا راضی نیستید. اما این هفته به این شرایط پایان می دهید و درباره آن با او گفتگو خواهید کرد در نتیجه او یا واکنش مثبت نشان می دهد و یا بالعکس باعث می شود احساس کنید این رابطه دیگر دوامی نخواهد داشت.

طالع بینی هفتگی عشق

شهریور

یک تغییر در وضعیت مالی باعث شده است که در رابطه احساس امنیت نکنید. محبوب به علت از دست دادن منبع درآمدش تا زمانی که کار جدیدی پیدا کند از نظر مالی به شما تکیه کرده است. این کار را به خاطر حس نوعدوستی و بعد اخلاقی انجام می دهید اما از این که خودتان را قربانی کرده اید پشیمان می شوید. احساس می کنید او بی اعتناست و احساس مسئولیت ندارد و می خواهید به این وضعیت سر و سامان بدهید.

طالع بینی هفتگی عشق

مهر

در رابطه عاشقانه ای هستید که دیوانه وار به هم عشق می ورزید و همه چیز رو به راه است. ونوس و اورانوس در بخش روابط نشانه شما در نقطه مقابل هم قرار گرفته اند. هر چقدر تلاش می کنید آرامش ایجاد کنید محبوب این آرامش را به هم می زند. درست است که در رابطه عشق دارید اما مشکل اینجاست که هیچ چیز آنقدر ثبات ندارد که در رابطه احساس امنیت کنید. باید یاد بگیرید که در شرایط سخت هم عشق را در رابطه حفظ کنید. شرایط تغییر نمی کند اما می توانید واکنش تان را نسبت به شرایط تغییر دهید.

طالع بینی هفتگی عشق

آبان

جذبه ای که این هفته در شما دیده می شود انکار ناپذیر است. به اندازه کافی آمادگی جذب عشق را در زندگی خود دارید اما در تصمیم گیری مشکل دارید و نمی دانید بین مواردی که پیش آمده است کدام را باید انتخاب کنید. زیاد نگران این مسائل نباشید از لحظه فعلی و از توجهاتی که می گیرید لذت ببرید.

طالع بینی هفتگی عشق

آذر

هر اتفاقی که این هفته در زندگی عاشقانه شما بیفتد به شما انرژی می دهد. یک تغییر ناگهانی در رابطه شما را غافلگیر می کند. این هفته کهکشان امنیت شما را تضمین کرده است به طوری که هیچ پایان ناراحت کننده ای در رابطه رمانتیک شما اتفاق نخواهد افتاد.

طالع بینی هفتگی عشق

دی

این هفته دوستان تان خیلی چیزها برای گفتن درباره رابطه ای که در آن هستید به شما دارند. اما متاسفانه هر توصیه ای از جانب آن ها شما را آشفته تر می کند. اجازه ندهید دیگران برای رابطه شما تصمیم گیری کنند. به توصیه های آن ها احترام بگذارید اما تصمیمات زندگی تان را بر اساس آن ها قرار ندهید آن ها نباید هیچ تاثیری در تصمیمات شما داشته باشند.

طالع بینی هفتگی عشق

بهمن

این هفته در زندگی حرفه ای در دوراهی مانده اید نمی توانید بین پیشروی به جلو و ماندن در وضعیت فعلی کدام را باید انتخاب کنید. اگر مجرد هستید با شخص محترمی آشنا می شوید که زندگی بسیار موفقی دارد.

طالع بینی هفتگی عشق

اسفند

به همراه محبوبو درگیر یک مسئله قانونی هستید که ریشه اش به گذشته بر می گردد اما نگران نباشید زیرا نتیجه مثبت است. این مشکل را حل می کنید و برای همیشه پرونده اش را می بندید. اگر مجرد هستید با فردی که در یک سفر و یا یک کلاس با او آشنا شده بودید ارتباط برقرار می کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان