دنی آلوس: برگزاری فینال در مادرید یک فضاحت است

دنی آلوس، ستاره پاری سن ژرمن معتقد است که برگزاری فینال کوپا لیبرتادورس در مادرید، اقدامی شرم آور است.

به گزارش "ورزش سه"، پس از اتفاقاتی که پیش از شروع دیدار برگشت فینال لیبرتادورس بین دو تیم ریورپلاته و بوکاجونیورز رخ داد و مصدومیت بازیکنان بوکا، سرانجام کنفدراسیون آمریکای جنوبی تصمیم گرفت بازی در جایی خارج از آرژانتین برگزار شود. سانتیاگو برنابئو، ورزشگاه خانگی رئال مادرید به عنوان میزبان بازی انتخاب شد، هر چند که هر دو باشگاه با این تصمیم مخالفت کردند. حال دنی آلوس نیز به انتقاد از برگزاری سوپرکلاسیکو در مادرید پرداخت.

 

 

 

 

او گفت:" به نظر من، برگزاری دیدار بوکا-ریور در جایی خارج از آمریکا جنوبی، بزرگترین فضاحتی است که در فوتبال دیده ام، به عنوان یک نفر که اهل آمریکای جنوبی هستم و مدت‌ها در این ورزش زندگی کرده ام، شور و انگیزه بالاتر از همه چیز است. به نظر من، این افراد هیچ ربطی به اتفاقاتی که افتاد ندارند و نباید به خاطر یک عده، این همه انسان هزینه بدهند. شاید این تنها فرصتی بود که فینال سوپرکلاسیکو را تماشا کنند و حالا نمی‌توانند چون بازی به اروپا منتقل شده است.

 

البته این موضوع ربطی به من ندارد ولی به عنوان کسی که اهل آمریکا جنوبی هستم و عاشق فوتبال و رقابت سالم، احساس کردم که باید نظرم را بیان کنم. امیدوارم این بازی در مادرید برگزار نشود، به خاطر فوتبال و به خاطر احترامی که در آن جریان دارد."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان