ماشین قبل از آقای مهاجری هزار و یک مشکل داشت

موسوی: تشویق کاشیما یک کری فوتبالی است

احمد موسوی مدافع تیم ماشین سازی اعتقاد دارد تیم ماشین سازی با رضا مهاجری در نیم فصل دوم از این هم بهتر می شود.

به گزارش "ورزش سه"، احمد موسوی دفاع راست تیم ماشین سازی تبریز در گفتگو با ورزش سه درباره بازی با پرسپولیس گفت: در بازی های بزرگ معمولا انگیزه ها دو برابرند. بعد از طرف دیگر ما میخواستیم روند مساوی هایی که داشتیم را از بین ببریم و برنده شویم. حتما پیگیر بودید بازی های ما را استقلال، سپاهان، سایپا و... که مساوی شد را حداقل راحت با اختلاف یک گل میتوانستیم برنده باشیم. بازی پرسپولیس هم بازی حیثیتی بود که می خواستیم خودمان را ثابت کنیم و خودمان را نشان بدهیم و 3 امتیاز را در تبریز نگه داریم.

وی افزود: خودتان دیدید که خیلی خوب فوتبال بازی کردیم، موقعیت داشتیم، حریف هم موقعیت داشت ولی ما میتوانستیم برنده باشیم. حداقل مساوی یا برد ما میتوانست اتفاق بیفتد ولی بیشتر بدشانسی بود. شاید پنج دقیقه آخر از لحاظ تمرکز کم آوردیم. ضربه مستقیم و ضربه سر شجاع وارد دروازه شد و باختیم.

او به دوئل با عالیشاه نیز اشاره کرد و اظهار داشت: من پست اصلیم دفاع کنار است اما از آن موقع که آقا رضا سرمربی تیم شد، چون ما کمبود بازیکن داشتیم من خیلی بازی ها پست های دیگر بازی کردم؛ هافبک چپ، هافبک راست، دفاع راست و چپ. فکر میکنم این دومین بازی بود که در پست خودم بازی میکردم و کمی از شرایط بازی در دفاع راست دور شده بودم. از امید شناخت  کامل داشتم. امید فوتبالیست خوبی است و پسر خیلی خوبی هم هست ولی من تعجب کردم که چرا چنین حرکتی کرد. در تبریز مردم چون بازی خوبی از او ندیدند شاید ناراحت باشند ولی امید آن عصبانیتی که نشان داد خیلی قشنگ نبود. در جریان بازی هم فوتبالی خیلی با هم درگیری داشتیم. من حتی خیلی انگیزه داشتم گل بزنم و دیدید که در بازی هم فقط در محوطه حریف بودم. رفت و آمد زیاد داشتم اما خب نشد دیگر انشالله بازی بعد.

موسوی در پاسخ به سوال ما راجع به حضور هواداران هم گفت: واقعا باید دستشان را بوسید، واقعا شرمنده کردند. این تجربه در تبریز بعد از سال ها اتفاق میفتد که برای هر دو تیم تبریز استادیوم پر می شود. نه فقط بازی با پرسپولیس 3-4 بازی قبل ما هواداران حمایت کردند، الان میفهمیم حمایت هوادار یعنی چه و یار دوازدهم یعنی چه. امیدواریم بتوانیم نتیجه بگیریم که اینا همیشه استادیوم را پر کنند و ما هم بتوانیم این ها را خوشحال بفرستیم خانه. مطمئنا این اتفاق نیم فصل که تیممان  تقویت شود، رخ خواهد داد.

او درباره آوردن پرچم ژاپن هم خاطرنشان کرد: این چیزها طبیعی است، استقلالی ها برای جانواریو پرچم برزیل میبرند، رختکن آبادان شکل پرچم برزیل است. قشنگی فوتبال به همین چیزها است و به نظر من چیز خاصی نیست.

موسوی در پایان ضمن اشاره به تلاش های رضا مهاجری، در این خصوص عنوان کرد: آقا رضا از روزی که آمد خیلی خوب خودش را در دل بچه ها جا کرد و با بچه ها ارتباط برقرار کرد. تیم از این لحاظ یک مقدار مشکل داشت. واقعا سخت بود یک تیمی تحویل گرفته بود با هزار و یک کمبود و بازیکنان مصدوم و نتایج بد ولی خدایی خوب کار کرد. یعنی ما سر تمرین میبینیم که چقدر زحمت میکشد و حرص میخورد یعنی تلاشش را میبینیم. پا به پای بچه ها می دود و شاید دو برابر تلاش می کند. ولی بیچاره دستش بسته است. ما خیلی دوست داریم کمک کنیم هم به تیم هم به خود آقای مهاجری.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر