ریورپلاته و رد بازی در مادرید برای فینال

باشگاه ریورپلاته اعلام کرد برای بازی برگشت فینال جام لیبرتادورس در مادرید حاضر نخواهد شد.


به گزارش "ورزش سه"، بعد از حوادث عجیبی که پیش از دیدار برگشت فینال لیبرتادورس رخ داد و هواداران ریورپلاته به اتوبوس حامل بازیکنان رقیب حمله کردند، کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی تصمیم گرفت این دیدار را در خارج از آرژانتین و در استادیوم سانتیاگو برنابئو متعلق به رئال مادرید برگزار کند اما باشگاه ریورپلاته مدعی شد این تصمیم را نمی پذیرد و برای برگزاری فینال در مادرید حاضر نخواهد شد.

 

 

در این بیانیه، باشگاه ریورپلاته اعلام کرد تعداد زیادی از هواداران این تیم برای تماشای فینال بلیت تهیه کرده اند و مدت ها در انتظار برگزاری فینال بوده اند و حالا برگزاری این مسابقه خارج از آرژانتین باعث ناامیدی آنها خواهد شد و برگزاری فینال در جایی دیگر به خاطر اشتباه عده ای معدود تصمیمی عاقلانه نیست.

 

باشگاه ریورپلاته با انتشار نامه ای بلند تاکید کرد مسئول اتفاقات رخ داده پیش از بازی برگشت نیروهای امنیتی بوده اند نه این باشگاه و همچنان آنها ادعا کردند ریورپلاته نیز در بازی رفت علیرغم فشاری مشابه حاضر به بازی کردن در خانه بوکاجونیورز شده است.

 

در نهایت باشگاه ریورپلاته از دست دادن حق میزبانی و بازی کردن در خارج از خانه را نمی پذیرد. حالا باید دید واکنش کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی به این تصمیم چه خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان