طرز تهیه رولت پنیر و سالامی سارنو سولیکو

رولت پنیر و سالامی سارنو سولیکو یک اردور خوشمزه و ساده است. می‌توانید این غذا را به همراه پنیر چدار رنده شده تهیه کنید و آن را به عنوان یک شام مقوی و سبک سرو کنید و از خوردن آن لذت ببرید

طرز تهیه رولت پنیر و سالامی سارنو سولیکو

رولت پنیر و سالامی سارنو سولیکو یک اردور خوشمزه و ساده است. می‌توانید این غذا را به همراه پنیر چدار رنده شده تهیه کنید و آن را به عنوان یک شام مقوی و سبک سرو کنید و از خوردن آن لذت ببرید. پنیر چدار دارای بافت کرم رنگ است که در اثر حرارت دهی ذوب می‌شود و اندکی کش می‌آید. مدت زمان رسیدن پنیر چدار 60 روز است. به دلیل طی کردن این دوره، این پنیر سرشار از کلسیم، پروتئین با هضم آسان، فسفر و انواع ویتامین‌ها است که ارزش غذایی آن معادل 14-12 کیلوگرم شیر تازه گاو است. چدار در تهیه انواع ساندویچ های سرد و گرم، سوپ و سالاد به کار می رود. ترکیب پاستا با چدار طعم بی نظیری ایجاد می کند. در تهیه سوفله، کراکت و کوردن بلو می توانید از پنیر چدار استفاده کنید.

رولت پنیر و سالامی سارنو سولیکو یک غذای بسیار خوشمزه و فانتزی است و مخصوصا بین قشر نوجوان و جوان طرفدارهای زیادی دارد. اگر کودکانی دارید که به سختی غذا می‌خورند می‌توانید با کمک اینجور غذاها که ظاهر اشتها برانگیز و طعم خوبی دارند آن‌ها را به سمت غذا خوردن سوق دهید.

طرز تهیه رولت پنیر و سالامی سارنو سولیکو

مواد لازم برای تهیه رولت پنیر و سالامی سارنو سولیکو

طرز تهیه رولت پنیر و سالامی سارنو سولیکو

ابتدا سس خردل و مایونز را با هم مخلوط کنید. روی هر یک از نان‌های ترتیلا یک لایه پنیر خامه‌ای و یک لایه از مخلوط سس‌ها بمالید و روی سطح آن‌ها را با ورقه‌های سالامی سارنو سولیکو بپوشانید. سپس پنیر چدار رنده شده را سطح آن‌ها پخش کنید و در لایه آخر چند برگ اسفناج تازه قرار دهید.

نان‌های ترتیلا را رول کرده و در سلفون بپیچید و به مدت 1 ساعت در یخچال بگذارید تا شکل خود را حفظ کنند. قبل از سرو کردن هر رول را به قطعات 2 الی 3 سانتیمتری برش بزنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان