رئیس کل دادگستری استان مازندران به میزان خبرداد

جمع آوری بیش از ۵۰۰ تور صید غیرمجاز پرندگان مهاجر

حجت الاسلام و المسلمین تقوی فرد درخصوص صید غیرمجاز پرندگان مهاجر در مناطق شمال کشور گفت: در راستای برخورد قاطع دستگاه قضایی بیش از ۵۰۰ تور صید غیرمجاز در منطقه محمود آباد، فریدونکنار و بابلسر جمع آوری شده است.

جمع آوری بیش از 500 تور صیدغیرمجاز پرندگان مهاجر / ورود قاطع دستگاه قضایی با افرادی که به صید غیرمجاز اقدام می‌کنندحجت الاسلام و المسلمین تقوی فرد رئیس کل دادگستری استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با تاکید بر برخورد قاطع دستگاه قضایی با افرادی که به صیدغیرمجاز پرندگان مهاجر اقدام می‌کنند ازجمع آوری بیش از 500 تور صید غیرمجاز خبرداد.

وی گفت: صید غیرمجاز پرندگان سابقه دیرینه ای دارد و از طولانی مدت این موضوع به طور سنتی مرسوم بوده است، اما در حال حاضر شکار جنبه تجاری و حرفه‌ای پیدا کرده است و افراد انگشت شمار دراین رابطه درآمد‌های چندانی کسب می‌کنند.

این مقام قضایی با بیان اینکه این موضوع باعث قتل نفس این پرندگان شده است، عنوان کرد: این ظلم در حق طبیعت است و باید به صورت جدی نسبت به جمع آوری دام‌های هوایی اقدام شود.

رئیس کل دادگستری استان مازندران اضافه کرد: عزم جدی برای جلوگیری ازصید غیرمجاز و غیرقانونی پرندگان مهاجر در استان مازندران وجود دارد و با شدت و تمام توان براین موضوع ورود کرده تا نتیجه نهایی حاصل شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر