الخاندرو دومینگس:

روسای ریور و بوکا قول دادند در برنابئو بازی کنند

الخاندرو دومینگس، رئیس کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی، اعلام کرد که روسای دو باشگاه ریورپلاته و بوکا جونیوز به او قول دادند که در سانتیاگو برنابئو بازی خواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه حمله هواداران ریورپلاته به اتوبوس بازیکنان بوکاجونیورز، منجر به لغو دیدار برگشت فینال کوپا لیبرتادورس شد، کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی تصمیم گرفت تا این دیدار را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید برگزار کند؛ تصمیمی که با اعتراض هر دو باشگاه بوئنوس آیرسی روبرو شد.

اما دومینگس تاکید کرد که این تصمیم تغییرناپذیر است و این دیدار مطمئنا در 9 دسامبر (18 آذر)، در ورزشگاه خانگی رئال مادرید برگزار می شود.

 

 

او به خبرنگاران گفت:" اگر یک چیز باشد که من از آن مطمئن باشم، انجام بازی در مادرید است. این تصمیم تغییر ناپذیر است. با توجه به قول روسای دو باشگاه، این بازی برگزار خواهد شد. از نظر من، قول ارزش زیادی دارد."

دومینگس همچنین در مورد صحبت هایش با فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، در مورد برگزاری بازی در خارج از آمریکای جنوبی، گفت:" من به عنوان یک دوست با او صحبت کردم و بعد از دو دقیقه، او بار دیگر به من زنگ زد و گفت: نه تنها این ایده خوب است، بلکه برنابئو بدون هیچ هزینه ای، برای برگزاری بازی در اختیار شماست."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان