بامیلو: حراجمعه رکوردهای خرید آنلاین در یک روز را شکست

بازار اینترنتی بامیلو امسال هم مانند سال گذشته بلک فرایدی ایرانی ابداعی خود با نام «حراجمعه» را برگزار کرد و اکنون خبر می‌دهد که توانسته است رکوردهایی را در زمینه خرید آنلاین در کشور جابجا کند.

بامیلو: حراجمعه رکوردهای خرید آنلاین در یک روز را شکست

بازار اینترنتی بامیلو امسال هم مانند سال گذشته بلک فرایدی ایرانی ابداعی خود با نام «حراجمعه» را برگزار کرد و اکنون خبر می‌دهد که توانسته است رکوردهایی را در زمینه خرید آنلاین در کشور جابجا کند.

روابط عمومی بامیلو گزارش می‌دهد که امسال بامیلو برای چهارمین بار کمپین حراجمعه را در روز 2 و 3 آذرماه 1397 برگزار کرد و توانست با فراهم نمودن امکان خرید بیش از 200 هزار کالای دارای تخفیف رکورد جدیدی را در میزان فروش در بازار آنلاین ایران به ثبت برساند.

75 درصد از بازدیدهای انجام شده به وسیله موبایل بوده و 25 درصد نیز از طریق دسکتاپ صورت گرفته است. نکته جالب این است که آمارهای جهانی نشان می‌دهد در روزهای حراجی همچون بلک فرایدی در آمریکا، درصد کمتری از مردم خرید خود را از طریق موبایل انجام می‌دهند و از این موضوع می‌توان نتیحه گرفت که استفاده از تلفن‌های هوشمند و اپلیکیشن‌ها در ایران به شدت در حال رشد است. به نظر می‌رسد کاربران ایرانی نسبت به استفاده از اپلیکیشن‌ها و موبایل‌های هوشمند خود رویکرد بسیار مثبتی دارند و در برخی موارد نسبت به سایر کشورها جلوتر هم هستند.

نکته جالب توجه دیگر در رابطه با حراجمعه بامیلو، تعداد دو برابری کاربران مرد در مقایسه با تعداد زنان است. همچنین بامیلو اعلام کرده که طی چهار سال گذشته سعی کرده است با گسترش فعالیت خود امکان خرید کالاهای متنوع را برای مردم سراسر ایران فراهم کند و امسال هم در حراجمعه سفارش‌ها را برای کاربران خود در625 شهر از ایران ارسال می‌کند. امسال چابهار با 1815 کیلومتر فاصله با مرکز پردازش بامیلو، دورترین مقصد سفارش‌های حراجمعه است.

حراجمعه بامیلو

در میان فروشندگان بامیلو هایپر استار با سهم 16درصدی از فروش این حراج دو روزه، فروشنده برتر حراجمعه 97 شناخته شد. روابط عمومی بامیلو گزارش می‌دهد که در حراجمعه امسال رشد 5000 درصدی فروش در یک روز را به دست آورده‌اند و این رشد باعث ثبت رکورد دیگری در بازار آنلاین ایران شده است.

گفتنیست حراجمعه 97 با حمایت ایرانسل، اسنپ، باشگاه مشتریان بانک ملت و همچنین همراهی پلتفرم تبلیغات یکتانت، اسنپ فود و اسنپ تریپ برگزار شد.

بامیلو به‌عنوان اولین بازار اینترنتی ایران، با معرفی و برگزاری کمپین حراجمعه با همراهی تامین‌کنندگان و خریداران در ایران توانسته است سهم به سزایی در معرفی خرید آنلاین در ایران داشته باشد. این فروشگاه پس از این موفقیت در حال برگزاری جشنواره فروش حراجمعه تا یلداست که به مدت سه هفته ادامه دارد. در این جشنواره نیز کاربران علاوه بر خرید با تخفیف‌های ویژه، می‌توانند در بازی‌های هیجان‌انگیز نیز شرکت کرده و کدهای تخفیف برنده شوند. بامیلو در شب یلدا نیز برنامه منحصربفردی را برای فروش تدارک دیده است که به زودی جزییات آن به اطلاع مخاطبین خواهد رسید.

در ویدئوی زیر اطلاعات جالب‌تری را درباره حراجمعه سال 1397 بامیلو می‌توانید ببینید:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر