ماهان شبکه ایرانیان

از مارچلو لیپی تا بنتو و اریکسون سوئدی

جنگ مردان سرشناس در گروه C جام ملت ها(عکس)

در فاصله یک ماه تا آغاز جام ملت های آسیا توئیتر رسمی این رقابت ها به معرفی سکانداران حاضر در گروه های مختلف پرداخت که در گروه C رقابت ها جنگی دیدنی میان مردان سرشناس رقم خواهد خورد.

به گزارش "ورزش سه"، برای اولین بار در تمام ادوار جام ملت ها قرار است این رقابت های مهم قاره کهن با شرکت 24 تیم در شش گروه چهار تیمی به میزبانی امارات در اولین روزهای سال نو میلادی برگزار شود تا چهره قهرمان جدید آسیا مشخص شود.


در شرایطی که یک ماه تا آغاز بازی ها باقی مانده توئیتر رسمی جام ملت ها اقدام به معرفی مربیان تیم های حاضر در گروه های مختلف کرد که در گروه C این رقابت ها جنگ مربیان صاحب نام توجه همگان را به خود جلب کرده است. کره جنوبی تیم اول گروه قرار است با پائولو بنتو سرمربی مشهور پرتغالی به میدان برود. بنتو که پیش از این سابقه هدایت تیم ملی پرتغال را در کارنامه داشت بعد از اخراج از المپیاکوس یونان چندماهی بیکار بود تا این که سر از سئول در آورد.


چین به عنوان پرجمعیت ترین کشور جهان با گران ترین مربی حال حاضر دنیا یعنی مارچلو لیپی ایتالیایی گام به جام ملت های آسیا خواهد گذاشت. مردی که مدعی شده بعد از این تورنمنت دنیای فوتبال را کنار خواهد گذاشت تا دوران بازنشستگی را آغاز کند با دریافت سالیانه 13 میلیون یورو خالص گران ترین مربی ملی دنیا محسوب می شود.


اما اضافه شدن اسون گوران اریکسون سوئدی به جمع مربیان حاضر در این گروه آن هم به عنوان سکاندار تیم چند ملیتی فیلیپین باعث شد تا توجهات بیشتری به گروه C جلب شود. مرد سوئدی که کارنامه ای درخشان دارد در سال های پایانی دوران کار خود با انتخاب فیلیپین باعث تعجب همگان شد و حالا باید در جام ملت های آسیا هنرهای مربیگری خود را به رخ بکشد.


آخرین چهره  در میان مربیان این گروه مردی از روسیه است.آلکساندر کریستینین ملی پوش سابق روس ها متولد شهر کراسنودار با کارنامه بلندبالا از تیم های مختلف در حالی با تیم ملی قرقیزستان اولین حضور در جام ملت های آسیا را تجربه خواهد کرد که بسیاری از فوتبالدوستان آسیای میانه تیم او را یکی از شانس های اصلی شگفتی سازی در این رقابت ها می دانند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان