ماهان شبکه ایرانیان

سرمربی ریور: برگزاری فینال در مادرید مضحک است

مارسلو گایاردو، سرمربی ریورپلاته، تصمیم کنفدراسیون آمریکا جنوبی مبنی بر انتقال بازی برگشت فینال کوپا لیبرتادورس به مادرید را مضحک دانست.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه بوکاجونیورز با تساوی 2-2 به پایان رسید ولی پیش از دیدار برگشت، هواداران ریورپلاته به اتوبوس بوکاجونیورز حمله ور شدند و 2 بازیکن بوکا در این حادثه مصدوم شدند. پس از کش و قوس های فراوان، تصمیم بر این شد که بازی به جایی خارج از آرژانتین منتقل شود و در ابتدا نام قطر مطرح شد ولی سرانجام ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به عنوان میزبان معرفی شد. حال گایاردو، این تصمیم را مضحک خواند و به مخالفت با آن پرداخت.

 

 

 

 

او گفت:" این تصمیم گرفته شده است، بدون توجه به اینکه چقدر مضحک است ولی تصمیم گرفته شده. از من چه انتظاری دارید؟ نمی‌توانم تمام احساسات و تفکراتم را بیان کنم. این کار را انجام نمی‌دهم زیرا ما به تمرکز برای بعد از این نیاز داریم و باید به بهترین شکل ممکن خودمان را آماده کنیم تا از هواداران به بهترین شکل دفاع کنیم. ما تنها کسی هستیم که می‌توانیم از هوادارانمان دفاع کنیم، روز یکشنبه هفته بعد و داخل زمین. هیچکس دیگر این کار را نخواهد کرد.

 

اینکه فینال کوپا لیبرتادورس، 10 هزار کیلومتر آنورتر برگزار شود، موضوعی است که بعدها دوباره درباره اش فکر خواهیم کرد و شاید آن موقع، این کار را شرم آور بدانیم. ما نمی‌توانیم کاری انجام دهیم زیرا باید در این بازی شرکت کنیم ولی از هواداران ما دزدی شده است. این فرصت از هواداران ما گرفته شده است. آنها از هواداران ریور دزدی کردند، فردا هم شاید تیمی دیگر."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان