ماهان شبکه ایرانیان

باکس آفیس آخر هفته: Ralph Breaks the Internet همچنان در صدر است

«رالف اینترنت را خراب می‌کند» Ralph Breaks the Internet از استودیوی انیمیشن دیزنی Disney در دومین آخر هفته‌ی اکران خود با ۲۵

«رالف اینترنت را خراب می‌کند» Ralph Breaks the Internet از استودیوی انیمیشن دیزنی Disney در دومین آخر هفته‌ی اکران خود با 25.8 میلیون دلار فروش از 4017 سالن سینما همچنان در صدر جدول باکس آفیس آمریکای شمالی جا خوش کرده است.
آخر هفته‌ی پس از جشن شکرگزاری یکی از سوت و کور‌ترین آخر هفته‌های سال به لحاظ اکران فیلم‌های استودیویی جدید است و امسال هم از این قاعده مستثنا نبود. بااین‌حال، «رالف 2» Ralph 2 و تعدادی از فیلم‌های باقی‌مانده از هفته‌های قبل بازار باکس آفیس را قرق کردند و جمع درآمد آن را نسبت به آخر هفته‌ی مشابه در سال قبل، 12 درصد افزایش دادند.
تنها عنوان جدید این آخر هفته «تسخیر هانا گریس» The Possession of Hannah Grace بود که نتوانست غول‌های باکس آفیس را تکان دهد و با فروش حدود 6.5 میلیون دلار در جایگاه هفتم قرار گرفت.

«رالف اینترنت را خراب می‌کند» Ralph Breaks the Internet به جمع فروش 119.3 میلیون دلار در داخل آمریکا دست یافته است که با فروش فیلم‌های دیگری از دیزنی Disney مانند «موآنا» Moana و «کوکو» Coco در فاصله‌ی زمانی مشابهی از اکرانشان برابری می‌کند. «رالف اینترنت را خراب می‌کند» Ralph Breaks the Internet در خارج از آمریکا 33.7 میلیون دلار دیگر در 27 مارکت فروخته و جمع فروش خارجی خود را به 87.7 میلیون دلار و جمع فروش جهانی خود را به 207 میلیون دلار رسانده است.فروش «رالف 2» Ralph 2 نسبت به آخر هفته‌ی جشن شکرگزاری 54 درصد افت کرد و تنها فیلم خانوادگی پررونق نبود: «گرینچ» The Grinch از کمپانی‌های ایلومینیشن Illumination و یونیورسال Universal در چهارمین آخر هفته‌ی خود با 17.7 میلیون دلار فروش از 3934 سالن سینما در جایگاه دوم قرار گرفت. این فیلم با تم تعطیلات مرز جمع فروش 200 میلیون دلار در آمریکای شمالی را رد کرده و جمع فروش داخلی خود را به 203.5 میلیون دلار و جمع فروش جهانی را به 268.3 میلیون دلار رساند.فیلم «کرید 2» Creed II از کمپانی‌های ام‌جی‌ام MGM و نیولاین New Line در دومین آخر هفته‌ی خود با افت 53 درصدی توانست 16.8 میلیون دلار از 3576 سالن سینما بفروشد و جمع فروش داخلی خود را به عدد تحسین‌برانگیز 81.2 میلیون دلار برساند. این فیلم در سطح بین‌المللی توانسته است تا به امروز 11.4 میلیون دلار بفروشد.

«جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald از کمپانی برادران وارنر Warner Bros. با 11.2 میلیون دلار فروش در سومین آخر هفته‌ی خود به جمع فروش 134.3 میلیون دلار در داخل آمریکا دست یافت. این قسمت از این مجموعه فیلم فروشی به‌مراتب پایین‌تر از قسمت اول آن داشت که در فاصله‌ی زمانی مشابهی از اکرانش 183.1 میلیون دلار فروخته بود.
«گریندل‌والد» Grindelwald در خارج از آمریکا وضعیت بهتری دارد و با فروش 40.2 میلیون دلاری از 80 مارکت بار دیگر در صدر جدول باکس آفیس خارجی قرار گرفت و جمع فروش خارجی 385.3 میلیون دلار و جمع فروش جهانی 519.6 میلیون دلار را برای خود رقم زد. این اسپین‌آف هری پاتر Harry Potter تا به امروز 33.8 میلیون دلار در انگلستان و 56.2 میلیون دلار در چین فروش داشته است.

فیلم زندگی‌نامه‌ای گروه کویین Queen به نام «حماسه‌ی کولی» Bohemian Rhapsody پنجمین آخر هفته‌ی خود را با فروش 8.1 میلیون دلار به‌پایان رساند، جمع فروش داخلی تحسین‌برانگیز 164.4 میلیون دلاری را به دست آورد و جایگاه پنجم جدول باکس آفیس آمریکای شمالی را نصیب خود کرد. فاکس Fox، نیو رجنسی New Regency و جی‌کی فیلم GK Film در تولید این فیلم که در بازار بین‌المللی پا به‌پای «گریندل‌والد» Grindelwald می‌فروخت، همکاری کرده‌اند. «حماسه‌ی کولی» Bohemian Rhapsody با فروش 37 میلیون دلاری از 72 مارکت به جمع فروش خارجی 375.1 میلیون دلار و جمع فروش جهانی 539.5 میلیون دلار رسید.فیلم پرهزینه‌ی لاینزگیت Lionsgate به نام «رابین‌هود» Robin Hood در دومین آخر هفته‌ی خود با فروش اندک 4.2 میلیون دلاری توانست به جمع فروش 21.7 میلیون دلار دست یابد. این فیلم تا به امروز در سطح بین‌المللی 26.3 میلیون دلار و در سطح جهانی 48 میلیون دلار فروخته است.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان