روایت یک عکس از حادثه تروریستی مجلس

خبرگزاری ایسنا: به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، پس از پخش مستند «شرح یک عکس»، سیدحسین نقوی حسینی (عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس) و ساتیار امامی (کارگردان) با حضور در برنامه «به اضافه مستند» درباره موضوع حمله تروریستی داعش به ساختمان مجلس شورای اسلامی در خرداد ماه 96 صحبت می‌کنند. 

همچنین محمدتقی فهیم و سعید قطبی‌زاده نیز به نقد و بررسی فرمی مستند «شرح یک عکس» می‌پردازند.

روایت یک عکس از حادثه تروریستی مجلس

مستند «شرح یک عکس‌» به عکس  امید وهاب‌زاده از نجات یک کودک در حادثه تروریستی مجلس و تأثیر این عکس بر زندگی این کودک می‌پردازد. عماد اسماعیل‌زاده، پسر بچه خردسال گرگانی یکی از افرادی بود که در روز 17 خرداد 96 و همزمان با حمله تروریستی داعش به مجلس در آن جا حضور داشت. ماجرای نجات او از داخل مجلس توسط نیروهای امنیتی و در مقابل چشمان تروریست‌ها داستان عکسی را رقم زد که سوژه اصلی مستند «شرح یک عکس» شده است.

این مستند که در گروه هنر و تجربه اکران شده بود، قرار است برای اولین بار در تلویزیون و در برنامه «به اضافه مستند» پخش شود.

این قسمت از برنامه، روز سه‌شنبه (13 آذر ماه)  ساعت 20:30 از شبکه مستند پخش و در روزهای چهارشنبه (14 آذر ماه) ساعت 9 و جمعه (16 آذرماه) ساعت 13:30 بازپخش می‌شود.

برنامه «به اضافه مستند» با اجرای سیدمحمدعلی صدری‌نیا و کارگردانی محمدرضا رضاییان سه‌شنبه‌های هرهفته ساعت 20:30 روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

روایت یک عکس از حادثه تروریستی مجلس

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر