امنیت انتخابات در فرانسه با عملیات «سانتینل»

«ماتیاس فکل» (Matthias Fekl) وزیر کشور فرانسه امروز در گفتگو با هفته‌ نامه فرانسوی «دیمانش» (Dimanche) اعلام کرد که بیش از ۵۰ هزار پلیس تأمین امنیت انتخابات ریاست جمهوری آتی فرانسه را تأمین خواهند کرد؛ چرا که وقوع حملات تروریستی در آن روز را نمی توان رد کرد.

خبرگزاری مهر: وزیر کشور فرانسه در مصاحبه ای اعلام کرد که بیش از 50 هزار نیروی پلیس این کشور در قالب عملیات «سانتینل»، امنیت انتخابات ریاست جمهوری آتی در این کشور را برعهده خواهند داشت.

به گزارش اسپوتنیک، «ماتیاس فکل» (Matthias Fekl) وزیر کشور فرانسه امروز در گفتگو با هفته‌ نامه فرانسوی «دیمانش» (Dimanche) اعلام کرد که بیش از 50 هزار پلیس تأمین امنیت انتخابات ریاست جمهوری آتی فرانسه را تأمین خواهند کرد؛ چرا که وقوع حملات تروریستی در آن روز را نمی توان رد کرد.

«ماتیاس فکل» در این مصاحبه گفت: نمی توان وقوع هیچ حمله ای را در روز انتخابات رد کرد. درباره تأمین انتخابات باید بگویم که بیش از 50 هزار نیروی پلیس فرانسه در جریان انتخابات ریاست جمهوری آتی فرانسه امنیت آن را تأمین می‌ کنند.

بر اساس اعلام وزیر کشور فرانسه، این تعداد نیرو قرار است در چارچوب عملیات «سانتینل» (Sentinelle) (که دستور آن پس از حملات تروریستی 13 نوامبر سال گذشته صادر شد) به انجام وظیفه مذکور بپردازند.

لازم به ذکر است، دور اول انتخابات ریاست جمهوری سال 2017 فرانسه در روز 23 آوریل (یکشنبه سوم اردیبهشت ماه) برگزار خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان