نظارت جدی پلیس بر عرضه کنندگان مانتو و پالتو‌های نامتعارف

باشگاه خبرنگاران جوان: سرهنگ حمید مستعلی زاده، سرپرست پلیس امنیت عمومی استان گفت: اخیرا" تولید، نمایش و عرضه انواع مانتو و پالتو‌های نامتعارف شامل جلو باز، بدون دکمه، تنگ، چسبان و کوتاه در برخی از مراکز تولید داخلی شیوع یافته و متصدیان واحد‌های صنفی بدون رعایت قوانین، ضوابط و مقررات و شئون اسلامی اقدام به تهیه و توزیع این قبیل البسه‌ها در سطح فروشگاه می‌کنند.

وی افزود: در این میان یکی از روش‌های ترویج فرهنگ ابتذال غرب از طریق چاپ تصاویر و نوشته‌های نامتعارف، آرم و علائم و نشانه‌های گروه‌های منحرف بر روی البسه است.

سرهنگ مستعلی زاده تصریح کرد: متأسفانه برخی از توزیع کنندگان بدون توجه به تصاویر و علائم و نقوش بر روی البسه، اقدام به عرضه این گونه محصولات می‌کنند.

مستعلی زاده بیان داشت: پلیس با همکاری اتاق اصناف، اتحادیه ها، مراجع صدور مجوز و اداره ارشاد اسلامی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر که بانیان و مروجان فرهنگ ایرانی و اسلامی هستند بر تولیدکنندگان و عرضه کنندگان مانتو‌ها و پالتو‌های نامتعارف نظارت داشته و از عرضه پوشاک نامتعارف جلوگیری می‌کند.

سرپرست پلیس امنیت عمومی در پایان از خانواده‌ها خواست تا ضمن دقت به اینگونه مسائل در هنگام تهیه البسه برای فرزندان خود دقت لازم را داشته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان