ماهان شبکه ایرانیان

ایکاردی و آلگری، بهترین های سال سری A

شب گذشته مراسم برترین های سری آ در شهر میلان برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"،  همزمان با توپ طلا، مراسم برترین های سری آ نیز برگزار شد و در آن، عناوین بهترین بازیکن، بهترین مربی، بهترین گل و ... مشخص شد. با توجه به قهرمانی یوونتوس در سری آ، طبق انتظار بیشترین نماینده از این تیم در تیم برتر سال و باقی بخش ها به چشم می‌خورد ولی بر خلاف انتظار، عنوان برترین بازیکن سال، به یک یوونتوسی نرسیده است.

 

در حقیقت یوونتوس به عنوان برترین تیم سال از سوی سری آ انتخاب شد و مکس آلگری، سرمربی این باشگاه، توانست عنوان برترین مربی فصل گذشته فوتبال ایتالیا را به دست آورد که قابل پیش بینی بود. با این حال، مائولو ایکاردی به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته ایتالیا انتخاب شد. ایکاردی درخشش چشمگیری در اینتر داشت و توانست این تیم را به چمپیونزلیگ رسانده و در این فصل نیز عملکرد بسیار خوبی داشته و در گلزنی بسیار موثر بوده است.

 

 

 

عنوان برترین بازیکن، تنها عنوانی نبود که ایکاردی در مراسم شب گذشته دریافت کرد. ستاره آرژانتینی به خاطر گل دیدنی که مقابل سامپدوریا به ثمر رسانده بود، توانست عنوان بهترین گل فصل را نیز به دست آورد.

 

جانلوکا روکی، داور مشهور ایتالیایی نیز به عنوان برترین داور  فصل انتخاب شد و از آندره آ پیرلو و فرانچسکو توتی به پاس سال‌های درخشانی که در لیگ ایتالیا سپری کردند و زحمت‌هایی که برای این لیگ کشیده اند، تقدیر به عمل آمد.

 

 

همچنین الیسون بکر، دروازه بان این فصل لیورپول نیز به عنوان برترین گلر سری آ در فصل گذشته انتخاب شد. او فصل گذشته در رم دروازه بانی می‌کرد و با درخشش در این تیم توانست این عنوان را به نام خود بزند. او 34 بازی در سری آ انجام داد و موفق شد 17 کلین شیت به نام خود بزند.

الیسون بکر در حالی با لبخند روی سن رفت تا جایزه‌ی بهترین دروازه‌بان سال ایتالیا را دریافت کند که به این ترتیب به دوران حکمرانی چهارساله‌ی جیان‌لوئیجی بوفون در این  مراسم پایان داد. بوفون در چهار سال گذشته به صورت متوالی به عنوان بهترین دروازه‌بان سال سری آ انتخاب شده بود.

الیسون فصل گذشته در رم عملکرد درخشانی داشت و 17 کلین‌شیت او برای رم نقش مهمی در عملکرد قابل توجه این باشگاه چه در سری آ و چه در رقابتهای چمپیونزلیگ داشت. عملکرد درخشان آلیسون باعث شد در طول تابستان باشگاه لیورپول او را با قراردادی به ارزش 65 میلیون پوند به خدمت بگیرد تا آلیسون بکر برزیلی نام خود را به عنوان گران‌قیمت‌ترین دروازه‌بان دنیا ثبت کند.

همچنین تیم برتر فصل که با رای گیری از بازیکنان حاضر در فصل گذشته انتخاب شده به شرح زیر است:

 

آلیسون بکر (رم)، ژائو کانسلو (اینتر)، جورجیو کیلینی (یوونتوس)، کالیدو کولیبالی (ناپولی)، الکس ساندرو (یوونتوس)، راجا ناینگولان (رم)، میرالم پیانیچ (یوونتوس)، سرگئی میلینکوویچ ساویچ (لاتزیو)، پائولو دیبالا (یوونتوس)، مائورو ایکاردی (اینتر)، چیرو ایموبیله (لاتزیو)

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان