سلام قالپاق؛ حذف رینگ های آلومینیومی از روی پژو ۲۰۷ دنده ای

یکی از خبرهای پرحاشیه چند هفته اخیر، حذف برخی از آپشن های محصولات ایران خودرو بود که بزرگ ترین خبر آن می تواند حذف رینگ های آلومینیومی از روی برخی از محصولات این شرکت از جمله خودروی دنا باشد تا به این نتیجه برسیم که شرکت بزرگی همچون ایران خودرو در تامین رینگ های آلومینیومی محصولات خود هم مشکل دارد

یکی از خبرهای پرحاشیه چند هفته اخیر، حذف برخی از آپشن های محصولات ایران خودرو بود که بزرگ ترین خبر آن می تواند حذف رینگ های آلومینیومی از روی برخی از محصولات این شرکت از جمله خودروی دنا باشد تا به این نتیجه برسیم که شرکت بزرگی همچون ایران خودرو در تامین رینگ های آلومینیومی محصولات خود هم مشکل دارد. به همین دلیل گروه صنعتی ایران خودرو بار دیگر به استفاده از رینگ های فولادی (معمولی) به همراه قالپاق های زشت معروف روی آورده است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایران جیب، اخیرا خودروی پژو 207 دنده‌ای هم درست همانند اکثر محصولات ایران خودرو رینگ های آلومینیومی خود را از دست داده و قرار است که با رینگ فولادی (معمولی) به مشتریان عرضه شود. به عبارتی دقیق تر قرار است پژو 207 دنده‌ای از همین ماه با رینگ فولادی و قالپاق با کد کلاس 60005 و 60007 و همچنین حذف کروز کنترل در کلاس 60005 به مشتریان عرضه شود که در این بین کلاس 60005 دو آپشن مهم خود یعنی رینگ آلومینیومی و کروز کنترل و همچنین کلاس 60007 یک آپشن مهم خود یعنی رینگ های آلومینیومی را از دست خواهد داد. هرچند دیگر آپشن های مهم پژو 207 به قوت خود باقی هستند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر