معاون وزیر راه خبر داد:

پیشرفت فیزیکی ۹۲درصدی فاز یک آزادراه تهران-شمال

به گزارش اقتصادآنلاین، خیرالله خادمی در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از آزادراه تهران ـ شمال گفت: منطقه یک آزادراه با کاهش 62 کیلومتری مسیر به لحاظ ترافیکی مهمترین منطقه در این پروژه محسوب می‌شود و هم اکنون با پیشرفت فیزیکی 92 درصد مراحل اجرایی را طی می‌کند.

وی افزود: این منطقه در کنترل ترافیک کل پایتخت و به ویژه غرب تهران تحول اساسی ایجاد خواهد کرد و موجب حذف گلوگاه‌های ترافیکی و کاهش بار ترافیکی در استان البرز خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی پیشرفت فیزیکی اجرای روسازی بتنی را در منطقه یک این آزادراه را 56 درصد اعلام و بیان کرد:‌ علی رغم سرمای هوا و شرایط اقلیمی خاص و همچنین محدودیت‌های ترافیکی در جاده چالوس، عملیات روسازی با جدیت در حال انجام است؛ پیشرفت فیزیکی زیرسازی فاز یک این آزادراه 98.5 درصد است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از تأمین تأسیسات و تجهیزات منطقه یک آزادراه تهران - شمال خبر داد و اظهار داشت: تجهیزات الکترونیکی، مکانیکی، تجهیزات مخصوص تونل‌ها، سرویس‌های مخابراتی و... تهیه شده است و در حال حاضر 26 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

همچنین در ادامه این بازدید محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی آزادراه تهران- شمال را پروژه‌ای منحصر به فرد دانست و گفت: اجرای این پروژه نشان از توان بالای مهندسان داخلی دارد و بازدید دو سال گذشته اعضای کمیسیون عمران از آزادراه جرقه‌ای برای آغاز تلاش مجلس برای صدور خدمات فنی و مهندسی به خارج از کشور بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر