بدری در تشریح نشست کمیسیون عمران:

۱۰۰ هزار پروژه ملی و استانی نیمه تمام در کشور وجود دارد

خبرگزاری فارس: صدیف بدری نماینده مردم اردبیل و سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: نشست امروز کمیسیون با دستور بررسی نحوه واگذاری طرح‌های نیمه تمام برگزار شد.

وی افزود: در همین رابطه کمیته بررسی نحوه واگذاری طرح‌های نیمه تمام گزارشی ارائه کرد و پس از این قرائت متوجه شدیم سیستم نرم افزاری با نام‌های ادراک در سازمان برنامه ایجاد شده و در این سیستم حدود 6 هزار و 250 طرح ملی و 81 هزار طرح استانی درج شده است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به 100 هزار پروژه ملی و استانی نیمه تمام در کشور به سامانه مربوط به پروژه‌های واگذار شده به بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: این پروژه در قالب تبصره 19 بودجه 97 بوده و حدود 6 هزار و 200 پروژه در این سامانه ثبت شده است.

بدری بر همین اساس اضافه کرد: بر اساس گزارش قرائت شده در کمیسیون، متأسفانه عملکرد دولت در واگذاری پروژه‌های مورد نظر تبصره 19، صفر درصد بوده است و تنها درج اطلاعات شده است.

وی عنوان کرد: متاسفانه مقاومت بزرگی توسط مدیران اجرایی در این خصوص وجود دارد، از این رو باید راه کار‌های تشویقی و تنبیهی در بودجه 98 اندیشیده شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر