ملاقات سلبریتی‌های بالیوود برای شیخ بحرین دردسرساز شد!

باشگاه خبرنگاران جوان: شیخ بحرینی برای سفارش لیست 26 نفره ملاقات ستاره‌های بالیوود باید 45 میلیون دلار غرامت دهد.

ماجرا از این قرار است که شیخ حمدبن عیسی آل خلیفه یکی از اعضای خانواده سلطنتی بحرین لیستی از 26 ستاره مشهور هندی به احمد عادل عبدالله احمد تاجر مصری داد؛ به این منظور که تمایل به ملاقات آن‌ها دارد.

طبق قرارداد شیخ 50 ساله به ازای 15 دقیقه ملاقات با هر یک از سلبریتی‌های بالیوودی باید یک میلیون 400 هزار دلار پرداخت می‌کرد. اما پس از 4 ملاقات، نظر شیخ تغییر کرد و اکنون تاجر 43 ساله مصری تقاضای 45 میلیون دلار غرامت کرده و در دادگاه عالی لندن متهم به نقض شرایط قرارداد شده است.

عبدالله احمد تاجر مصری ادعا می‌کند طبق قراردادی که بین دو طرف امضا شده، ترتیب ملاقات شیخ با 26 سلبریتی بالیوودی داده شده و اکنون انصراف او از ادامه قرارداد ملزم به پرداخت غرامت است.

طبق قرارداد، قرار بود هر جلسه 15 دقیقه، ملاقات‌ها در هتل‌های هند و دبی برگزار شود، اما پس از 4 ملاقات او تغییر عقیده داد و تنها 3 میلیون دلار پرداخت کرد.

وکیل شیخ ادعا می‌کند که موکلش در مورد هزینه‌ها گمراه شده است و تصور می‌کرد روزی 40 تا 60 هزار دلار هزینه خواهد کرد. او ادامه داد که دادخواست شیخ در دادگاه عالی لندن به ثبت رسیده است، چون بیشتر وقتش را در این شهر می‌گذراند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان