پرسپولس می‌تواند جزو ۴ تیم اول آسیا باشد

مدیرروستا: پرسپولیس فوتبال روز آسیا را بازی می‌کند/ لیگ برتر جذابیت ندارد

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس خیلی خوب کار کرد و با روحیه خوبش می‌تواند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کند.

مدیرروستا: پرسپولیس فوتبال روز آسیا را بازی می‌کند/ لیگ برتر جذابیت ندارد

علی اصغر مدیرروستا در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس با قهرمانی پیش از پایان فصل نشان داد که عملکردش نسبت به سایر تیم‌ها خیلی بهتر بوده که این هم متاثر از عملکردشان در فصل قبل است. برانکو به پرسپولیس آمد و تا روز آخر فصل قبل شانس قهرمانی داشت و همان راه را ادامه داد و نحوه بازی را تمرین کرد تا این که امسال با اقتدار قهرمان شد. من هم این قهرمانی را به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم.

وی افزود: پرسپولیس فوتبال خوب و تک‌ضرب و حمله‌ای را به نمایش می‌گذارد و مالکیت توپ را همیشه دارد. البته پرسپولیس می‌توانست بهتر هم نتیجه بگیرد ولی بازیکنانش موقعیت‌های زیادی را هدر می‌دادند.

او درباره لیگ برتر در فصل شانزدهم هم اظهار کرد: لیگ ما متوسط است و بازی‌ها با تعداد گل کم و بیشتر تدافعی است. تیم‌های بیشتر به فکر نباختن هستند که آن هم به دلیل بی‌ثبات بودن مربی و مدیران است. آنها از باخت می‌ترسند. فوتبال ما نسبت به 10 سال قبل از نظر امکانات و زمین‌های بازی بهتر شده و انتظار این است که بازی‌ها هم کیفیت بهتری داشته باشند اما لیگ ما دچار افت شده است.

مدیرروستا ادامه داد: برخی بازیکنان حتی در تیم‌های بزرگ هستند که ضعف تکنیک دارند و در کنترل توپ یا ارسال پاس صحیح با مشکل روبه‌رو هستند. لیگ ما جذابیت خاصی ندارد. نباید قرار داشتن چند تیم در کورس قهرمانی را نشانه جذابیت بدانیم چون در همه جای دنیا این اتفاق می‌افتد و طبیعی است.

او درباره قرار گرفتن فوتبال باشگاهی ایران در رده هشتم آسیا از نگاه AFC هم گفت: به نظرم خیلی لطف کردند که همین رده هشتم را به ما دادند وگرنه خیلی از تیم‌ها از نظر سخت‌افزاری و امکانات از ما بهتر هستند. اگر امتیاز تیم ملی را هم کامل گرفته‌ایم به خاطر این است که تیم ملی توانسته نبازد. باشگاه‌های ما رشد قابل توجهی نداشته‌اند.

مدیرروستا همچنین درباره ادامه راه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: الهلال تیمی بسیار خوب و حرفه ای است اما پرسپولیس می‌تواند بهتر کار کند چون از نظر روحی و روانی شرایط خیلی خوبی دارد. البته اگر جدیت در کار پرسپولیس نباشد به مشکل برمی‌خورند اما اگر جدیت در کار باشد، تیم می‌تواند به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کند. قهرمانی در آسیا اما خیلی سخت است.

او درباره تمدید قرارداد برانکو به مدت پنج سال هم اظهار کرد: به نظرم کار خوبی است. برانکو نشان داد که تیمش  نسبت به سال قبل بهتر کار کرده و او تیم را به خوبی شناخته است. پرسپولیس رو به رشد است و فوتبال روز آسیا را بازی می‌کند. این ثبات برای پرسپولیس خیلی خوب است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر