سید جلال: امیدوارم مجبور نشویم به فیفا شکایت کنیم

ایرنا : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس از مردم و هواداران فوتبال به خاطر حمایت هایی که از وی در چند روز اخیر داشته اند، قدردانی کرد.

«سیدجلال حسینی» پس از برتری تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان، اظهار داشت: می خواهم از فدراسیون فوتبال و رسانه ها نیز به خاطر حمایت های آنان تشکر کنم. 115 مرتبه پیراهن تیم ملی ایران با افتخار بر تن کردم و از این بابت، خداوند را شکر می کنم.

وی در خصوص شانس تیمش برای قهرمانی در نیم فصل نخست لیگ برتر، گفت: کار بسیار سختی است، چرا که بازیکنان پرسپولیس خسته هستند و 2 دیدار دشوار برابر سپاهان اصفهان و پارس جنوبی در پیش داریم.

این مدافع باتجربه تاکید کرد: امروز نیز دیدار دشواری برابر ذوب آهن انجام دادیم. آنها همیشه تیم خوبی هستند و به هیچ عنوان حریف را دستِ کم نگرفتیم.

وی در خصوص مطالباتش از باشگاه نفت تهران که منحل اعلام شده است، گفت: دیگر نمی دانیم برای دریافت حق خود به کجا برویم؟ امیدوارم شرایط در فوتبال ایران به گونه ای پیش برود که مجبور نشویم به «ای اف سی» و «فیفا» شکایت کنیم.

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز با برتری یک بر صفر در دیدار معوقه برابر ذوب آهن اصفهان با 27 امتیاز به رتبه سوم جدول رده بندی لیگ برتر رسید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان