اعتدادی هم در بین منتخبان فوتسال پلنت قرار گرفت؛

ملی پوش ایران، نامزد بهترین فوتسالیست سال جهان

ملی پوش فوتسال بانوان ایران به عنوان یکی از ۱۰ بازیکن برتر سال جهان و کسب عنوان بهترین بازیکن دنیا انتخاب شده است.

به گزارش ورزش سه، سایت معتبر فوتسال پلنت مطابق روند همیشگی خود، امسال هم نامزدهای کسب عناوین مختلف رشته فوتسال در سطح جهانی را معرفی می کند.

این سایت دیروز بهترین دروازه بان های فوتسال بانوان را معرفی کرد که فرزانه توسلی از ایران در بین آنها حضور داشت. امروز هم فوتسال پلنت کاندیدا های کسب عنوان بهترین بانوی فوتسالیست سال 2018 جهان را معرفی کرده که باز هم فوتسال ایران یک نماینده دارد.

فاطمه اعتدادی، ملی پوش فوتسال ایران که در سال اخیر میلادی برای دانشگاه آزاد و مس رفسنجان بازی کرده، در بین 10 بازیکن برتر دنیا قرار گرفته و این شانس را دارد که عنوان بهترین فوتسالیست سال جهان شود. در کنار او آماندینها از برزیل، آملیا رومئو از اسپانیا، فلاویا بنیتز از آرژانتین، دیانا مندز از برزیل، آنا سوفیا از پرتغال، رناتینها از برزیل، سامورودووا از روسیه، وانسا پریرا از برزیل و دبورا میودا از برزیل دیگر نامزدهای این عنوان هستند.

نکته جالب توجه این است که جایزه بهترین بازیکن زن فوتسال جهان از سال 2014 تا 2017 به آماندینها از برزیل رسیده و او 4 سال پیاپی این عنوان را از آن خود کرده است. آماندینها امسال هم در بین نامزدها قرار گرفته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان