ریوالدو: توپ طلا باید به رونالدو می رسید

ریوالدو، ستاره سابق فوتبال برزیل معتقد است رونالدو باید برنده جایزه توپ طلا می شد.

به گزارش "ورزش سه"، ریوالدو ستاره خوش تکنیک برزیلی که خودش در سال 1999 فاتح این عنوان گشته مدعی شد لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هر دو فصلی خوب داشتند و لحظاتی تعیین کننده را در تیم های خود رقم زدند.

 

ریوالدو گفت: "نظر دادن در این رابطه همیشه دشوار است. لوکا مودریچ عملکرد خوبی در سال 2018 داشت و او قهرمانی در لیگ قهرمانان را تجربه کرده و به کرواسی کمک کرد در جام جهانی به فینال برسد اما اگر من مجبور بودم بهترین بازیکن سال را انتخاب کنم به رونالدو رای می دادم.

 

 

رونالدو در فصل گذشته با گل های فراوان همانند گل فوق العاده برابر یوونتوس با رئال مادرید فاتح اروپا شده و در جام جهانی نیز چهار گل شامل هت تریک برابر اسپانیا به ثمر رساند پس بیش از همگان لایق دریافت توپ طلا بود. همچنین لیونل مسی نیز حداقل باید در بین سه نفر اول قرار می گرفت.

 

صادقانه بگویم نمیتوانم بفهمم چرا شرایط تغییر کرده و دیگر تمرکز روی مسی و رونالدو نیست زیرا هر دوی آنها فصلی خوب داشتند. برخی از افراد معتقدند تغییر باشگاه رونالدو باعث از دست دادن جایزه شده اما من با این نظریه موافق نیستم زیرا لحظات تعیین کننده رونالدو قبل از انتقال به یوونتوس و در مادرید رقم خورده بود.

 

به نظر من فقط قرار بود تنوعی در تاریخ ایجاد شده و یک نفر به جای رونالدو و مسی انتخاب شود اما هر دوی آنها در باشگاه های خود تعیین کننده بودند و هیچ دلیلی برای تغییر نظرات وجود نداشت."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان