تدوین گزارش تفحص از ۲ شرکت کشت و صنعت در مجلس

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت تفحص از کشت و صنعت کارون از تدوین گزارش این هیئت درباره کشت و صنعت توسعه کارون و توسعه نیشکر خبر داد.

علی اکبری، رئیس هیئت تحقیق و تفحص از شرکت کشت و صنعت کارون و توسعه نیشکر در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از تدوین گزارش این هیئت درباره این 2 شرکت خبر داد و گفت: گزارش نهایی هیئت خرداد ماه سال جاری تدوین شده است.

وی افزود: بررسی این گزارش در شهریورماه در دستورکار کمیسیون کشاورزی قرار گرفت که پس از ارزیابی و تصویب در کمیسیون برای بررسی تقدیم هیئت رئیسه پارلمان شد.

رئیس تحقیق و تفحص از شرکت کشت و صنعت کارون تصریح کرد: طبق ارزیابی به عمل آمده از این 2 شرکت، عملکرد و تراز آن‌ها مثبت و رو‌به بهبود است.

اکبری در تشریح وضعیت شرکت توسعه نیشکر اضافه کرد: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، این شرکت در سال، 91، 200 میلیارد تومان زیان انباشته داشته، اما در حال حاضر به 300 میلیارد تومان سود خالص رسیده است.

نماینده مردم شیراز در مجلس درباره وضعیت شرکت کشت و صنعت کارون اظهار داشت: این شرکت به دلیل اینکه خصوصی است نمی‌تواند سرمایه‌گذاری و افزایش سرمایه دهد به همین دلیل دارای مشکلاتی است.

اکبری اضافه کرد: تراز این شرکت در سال 96 مثبت و رشد داشته است، اما به دلیل انباشت بدهی و زیان گذشته تراز نهایی شرکت منفی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان