ماهان شبکه ایرانیان

طالع بینی هفتگی عشق (هفدهم تا بیست و چهارم آذر)

پیش بینی هایی که در رابطه با زندگی عاشقانه متولدین هر ماه با در نظر گرفتن تاثیرات ستارگان شده است را در طالع بینی هفتگی عشق بدونیم بخوانید.

طالع بینی هفتگی عشق (هفدهم تا بیست و چهارم آذر)

پیش بینی هایی که در رابطه با زندگی عاشقانه متولدین هر ماه با در نظر گرفتن تاثیرات ستارگان شده است را در طالع بینی هفتگی عشق بدونیم بخوانید.

طالع بینی هفتگی عشق

فروردین

گفتگویی با محبوب در رابطه با مسائل مالی و نیازهای رابطه خواهید داشت اما مشکل این جاست که عطارد از ابتدای ماه در خانه هایی که مربوط به این مسائل است حرکت عقب نشینی دارد به همین دلیل ذهن تان را کاملا درگیر کرده است. نمی دانید که چگونه باید از این دوراهی خودتان را نجات دهید. خوشبختانه اواخر هفته عطارد به حرکت مستقیم ادامه می  دهد و از این دوراهی بیرون آمده و راه حل را پیدا می کنید.

طالع بینی هفتگی عشق

اردیبهشت

با حرکت مستقیم عطارد در بخش روابط طالع تان تمام درگیری هایی که در رابطه داشته اید حل می شود. اگر دچار یک سوءتفاهم شده اید درباره آن با هم صحبت کنید. در غیر اینصورت صمیمیت را در رابطه از بین می برید. به جای منفی گرایی راهی را انتخاب کنید که به بهتر شدن رابطه کمک می کند.

طالع بینی هفتگی عشق

خرداد

ماه کامل در بخش روابط یکی از بزرگ ترین نعمت های این هفته در طالع شماست. اگر با فردی در حال آشنایی هستید رابطه را به نتیجه رسانده و تصمیم به تشکیل زندگی مشترک می گیرید. اگر هم در رابطه متعهد هستید ماه کامل شادی واقعی را به شما نشان می دهد.

طالع بینی هفتگی عشق

تیر

اگر با فردی که آشنا شده اید در تردید هستید این هفته تصمیم نهایی را می گیرید. شاید احساس می کنید که با شما به اندازه کافی صادق نیست. شاید هم به خاطر برخی از رفتارهایش فکر می کنید که شما اولویت اول زندگی اش نیستید. هر تصمیمی که در روز سه شنبه این هفته می گیرید درست است به خودتان اعتماد کنید. یا همه چیز را رها می کنید و یا به عمق مشکل می روید.

طالع بینی هفتگی عشق

مرداد

زندگی عاشقانه بسیار پر انرژی و شادی دارید. ماه نو در بخش رومنس طالعتان عشق را به بهترین شکل به زندگی شما دعوت کرده است. اگر مجرد هستید تا 2 هفته دیگر نیمه گمشده تان را پیدا خواهید کرد. اگر در رابطه متعهد هستید منتظر عضو جدید خانواده خواهید بود و بیشتر از همیشه شادی را در زندگی تجربه خواهید کرد.

طالع بینی هفتگی عشق

شهریور

این هفته تمام تلاش خود را می کنید تا طوری زندگی کنید که همیشه آرزویش را داشتید. اگر قرار باشد کسی در زندگی عاشقانه شما تغییر اساسی ایجاد کند آن فرد خود شما هستید. این هفته تلاش می کنید به هر چیزی که از یک ارتباط عاشقانه می خواهید دست پیدا کنید.

طالع بینی هفتگی عشق

مهر

مشکلاتی بین شما و محبوب در رابطه با مسائل کاری وجود دارد. احساس می کنید شریک زندگی تان وظایفش را انجام نمی دهد و همه چیز را گردن شما انداخته است. از این درگیری ها در رابطه خسته شده اید بنابراین به جای این که همه چیز را در دلتان نگه دارید سعی کنید درباره آن ها با هم صحبت کنید تا پشیمان نشوید.

طالع بینی هفتگی عشق

آبان

عطارد به حرکت مستقیم خود در نشانه شما ادامه می دهد و زمانی که به دنبال آرامش و مسیر درست در تمام جنبه های زندگی هستید به شما کمک می کند مخصوصا در بخش زندگی عاشقانه. مدتی است احساس می کنید محبوب از شما حمایت نمی کند و شما را نادیده می گیرد. در نتیجه واکنش درستی به این مسائل نشان نمی دهید سکوت می کنید و درباره آن ها صحبت نمی کنید. این کار شما را هر روز از او دورتر می کند.

طالع بینی هفتگی عشق

آذر

ماه نو یک فرصت طلایی در رابطه شما ایجاد کرده است. ماه نو در ارتباط مستقیم با مشتری سیاره نعمت و فراوانی است به همین دلیل احساس می کنید می توانید به هر چیزی که در زندگی می خواهید برسید و در واقع همینطور هم هست. این شانس و اقبال مشمول زندگی عاشقانه شما نیز می شود. آیا آمادگی کافی برای رسیدن به تمام خواسته های تان را دارید؟

طالع بینی هفتگی عشق

دی

این هفته  عطارد به بخش روابط دوستانه طالع شما سفر کرده است بنابراین از فردی سیگنال هایی دریافت می کنید که فکر می کردید فقط یک دوست است. کمی سردرگم شده اید و نمی دانید چه تصمیمی باید بگیرید. اما سرانجام با حرکت مستقیم عطارد می توانید تصمیم درست را بگیرید.

طالع بینی هفتگی عشق

بهمن

مدتی است در رابطه با مسیر زندگی و یا مسیر و یک فرصت شغلی سردرگم هستید اما این هفته می دانید که کدام مسیر را باید انتخاب کنید و گفتگو با شخصی که با او در حال آشنایی هستید در این مسیر به شما کمک بزرگی می کند. او به شما کمک می کنید واقع بین باشید و راحت تر بتوانید راه درست را انتخاب کنید.

طالع بینی هفتگی عشق

اسفند

انگیزه چندانی در زندگی عاشقانه خود ندارید. نمی دانید چرا با او در ارتباط هستید. آیا این عشق است یا وابستگی؟ آیا جذب ظاهرش شده اید یا واقعا دوستش دارید؟ نمی توانید هیچ دلیلی برای ترک او پیدا کنید. واقعیت این است که یک روز عاشقش هستید اما روز دیگر احساس پشیمانی می کنید. نمی دانید که آیا فرد بهتری برای شما پیدا خواهد شد؟ این هفته واقعیت به نوعی برملا خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان