افاضلی: کادر قبلی کاری کردند که در شان مربی نیست

سرمربی کارون اروند که سه هفته است روی نیمکت جنوبی‌ها حضور یافته به انتقاد از کادرفنی سابق پرداخت و ابراز امیدواری کرده تا بتواند در آینده نتایجی در شان هواداران این تیم کسب کند.

به گزارش "ورزش سه"، هومن افاضلی، مربی باسابقه فوتبال ایران اکنون راهی خوزستان شده تا هدایت تیم تازه وارد کارون را در لیگ دسته اول عهده دار شود و امیدوار به صعود آنها به لیگ برتر باشد. کارون در این فصل از لیگ دسته دوم به لیگ آزادگان صعود کرده و یکی از رویاهای خود را در صعود به لیگ برتر دنبال می‌کند. طی دو فصل اخیر پارس جنوبی و سپیدرود توانسته‌اند با صعود از لیگ دسته دوم به دسته اول و بعد از آن لیگ برتر این مسیر هیجان انگیز را دنبال کنند و باید دید کارون نیز این اتفاق را با افاضلی دنبال خواهد کرد یا خیر. افاضلی در گفتگو با ایلنا به شرایط تیمش پرداخته و البته انتقاداتی را نیز متوجه کادر قبلی کرد که در ادامه می‌خوانید.


وی درباره حضورش در کارون اروند و دلیل قبول این پیشنهاد گفت: مربی ها ساکشان بر روی دوششان است و مدام در حال تغییر مکان هستند. من به سبب اینکه متولد اهواز هستم به این شهر و استان علاقه دارم و دوست داشتم برای شهر خودم کاری را در حد توانم انجام دهم. همانطور که می‌دانید خرمشهر برای مردم ایران یک شهر خاص است و من دوست داشتم دینم را به این شهر ادا کنم. از طرفی دیگر وقتی آقای سامری مدیرعامل باشگاه با بنده در مورد هدایت این تیم صحبت کردند، ایشان را فردی بسیار علاقه‌مند دیدم و احساس کردم که می‌داند از من چه می‌خواهد. با بررسی جمیع جهات تصمیم گرفتم سرمربی کارون اروند خرمشهر بشوم.


افاضلی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به شرایط این تیم، آیا قبول هدایت آنها یک ریسک نبود گفت: در مورد بازیکنان باید بگویم که اتفاقاتی در مورد آنها در حال رخ دادن است که باعث تعجب و تاسف من شده است. از همکاران خودم که قبل از من هدایت این تیم را بر عهده داشتند گله‌مند هستم آنها شرایطی را اینجا به وجود آورده کرده‌اند که نه حرفه‌ای است و نه در شان مربیان. از تمام ارتباطاتی که در فدراسیون فوتبال دارم استفاده خواهم کرد تا این مسئله را پیگیری کنم و آن را به سر انجام برسانم و مطمئن باشید این اتفاق هم خواهد افتاد. تا همین جا هم بیش از اندازه توضیح داده‌ام . از من خواسته شده که چیزی نگویم و بیش از این هم نمی‌توانم توضیح بدهم اما تاکید می‌کنم که موضوع را تا لحظه آخر پیگیری خواهم کرد.


وی در رابطه با بازی امروز مقابل قشقایی شیراز گفت: تیم قشقایی تیم بسیار خوب و قدرتمندی است که از تماشاگران پرشوری نیز بهره می‌برد و تصور می‌کنم جدال کارون با این تیم جذاب از آب دربیاید اما این نکته را باید بگویم که متاسفانه علی‌رغم اینکه استادیوم پارس تازه تاسیس است و قاعدتا باید از چمن فوق‌العاده‌ای بهره‌مند باشد، اما اینگونه نیست و شرایط چمن این ورزشگاه بسیار بد و نامساعد است. تیم ما با جدا شدن هفت بازیکن خود در شرایط خوبی به سر نمی‌برد همچنین سه بازیکن ما نیز درگیر مصدومیت هستند اما با تمام این محدودیت‌ها سعی خواهیم کرد عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم و بتوانیم نتیجه‌ی خوبی نیز بگیریم.


افاضلی درباره حضور کارون در بازار نقل و انتقالاتی و این مساله که از حیث مالی توان رقابت با دیگر تیم‌ها را خواهند داشت یا خیر گفت: فکر می‌کنم باشگاه تمهیدات لازم در مورد این مسئله را اندیشیده و با هماهنگی که بین کادرفنی و مدیریت برقرار است می‌توانیم بازیکن جدید جذب کنیم.


سرمربی کارون درباره ارزیابی‌اش از آینده این تیم گفت: این مسئه را از دو زاویه می‌توان بررسی کرد. اینکه ما چقدر بتوانیم در جذب بازیکن موفق عمل کنیم و بتوانیم جایگزین‌‌های خوبی برای جداشده ها جذب کنیم و اینکه با این بازیکنان چگونه کار کنیم تا آنها بتوانند در ادامه لیگ ما را کمک کنند. فکر می‌کنم تعطیلات زمستانی فرصت خوبی برای آماده‌سازی خواهد بود و امیدوارم بتوانیم از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم. مهمترین مسئله داشت ثبات مالی است که متاسفانه کل فوتبال ما را درگیر کرده است و شاهد هستیم که تیم‌های از این ثبات مالی برخوردار نیستند. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه تیم‌هایی می‌توانند این شرایط را برای خود رقم بزنند  و خود را به جمع بالانشینان برسانند و در نهایت بتوانند با کمک این ثبات مالی و مدیریتی به لیگ برتر راه پیدا کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر