معاون اجتماعی قوه قضائیه در همایش مددکاری اجتماعی مطرح کرد

ریاست قوه قضائیه راهبردهای خوبی را در زمینه مباحث اجتماعی و آسیب‌های آن ترسیم کرده‌اند

الفت گفت: ریاست قوه قضائیه در زمینه مباحث اجتماعی و آسیب‌های آن در طول ۸ سال گذشته تاکیدات فراوانی داشته‌اند و راهبردهای خوبی را برای ما در این مسیر ترسیم کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، محمد باقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در سی و دومین همایش مددکاری اجتماعی پس از اهدای لوح تقدیر، ضمن قدردانی از زحمات دست اندرکاران این همایش که در طول سالیان گذشته به صورت جدی در حوزه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی همکاری‌های فراوانی را با معاونت اجتماعی قوه قضائیه داشته‌اند، گفت: همچنین از سازمان‌های خصوصی و سازمان‌های مردم نهاد که در این خصوص با ما همکاری و همفکری های زیادی داشته‌اند، قدردانی می‌کنم.

این مقام قضایی اظهار کرد: اگر موفقیتی برای قوه قضائیه حاصل شده است در درجه اول به علت حمایت‌ها و پیگیری‌های ارزشمند ریاست قوه قضائیه بوده است.

معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه ادامه داد: ریاست قوه قضائیه به مباحث اجتماعی و آسیب‌های آن در طول 8 سال گذشته تاکیدات فراوانی داشته‌اند و راهبردهای خوبی را برای ما در این مسیر ترسیم کرده‌اند.

وی تصریح کرد: همچنین این بستر را فراهم کردند که از حوزه مقابله تا حدود زیادی به سمت پیشگیری و پیش بینی حرکت کنیم و ما در کنار سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی موثر در حوزه‌های اجتماعی فعال شده و فعالیت کنیم.

الفت در پایان خاطرنشان کرد: در درجه دوم لازم است از همکاران خود در معاونت اجتماعی که سالیان گذشته در این معاونت که بدون جنجال و هیاهو و با کمترین امکانات در حال انجام وظایف تخصصی خود در حوزه موضوعات اجتماعی هستند، تشکر کنم.

انتهای پیام/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر