گزارش تصویری از گردهمایی خودروهای اسپرت و تیونینگ شده در بوستان ولایت

شاید عشق به خودرو جایی در هرم نیازهای اولیه مازلو نداشته باشد و برای بسیاری افراد در شرایط سخت اقتصادی، تامین نیازهای حیاتی از اولویت بالاتری نسبت به تفریحات و خرج های غیر ضروری برخودار باشد اما تجربه نشان داده است که عشق به خودرو در نهایت فقیر و غنی نمی شناسد و جایی که پای ماشین بازان وسط باشد، عشق و علاقه می تواند خودش را در اشکال مختلف نشان دهد

شاید عشق به خودرو جایی در هرم نیازهای اولیه مازلو نداشته باشد و برای بسیاری افراد در شرایط سخت اقتصادی، تامین نیازهای حیاتی از اولویت بالاتری نسبت به تفریحات و خرج های غیر ضروری برخودار باشد اما تجربه نشان داده است که عشق به خودرو در نهایت فقیر و غنی نمی شناسد و جایی که پای ماشین بازان وسط باشد، عشق و علاقه می تواند خودش را در اشکال مختلف نشان دهد. در واقع از راننده ای که خودرو خود را هر روز برق می اندازد تا فردی که به سراغ تیونینگ حرفه ای و چند ده میلیون تومانی می رود، همگی یک علاقه مشترک را دنبال می کنند که در اشکال مختلفی بروز پیدا می کند.
جمعه گذشته بوستان ولایت تهران نیز میزبان تعداد کثیری از علاقه مندان واقعی خودرو بود که در شرایط سخت اقتصادی این روزها گردهم جمع شده بودند تا این عشق مشترک را به شیوه ای جمعی بروز دهند. از تعداد پرشمار پیکان های کلاسیک و اسپرت تا پژو 405 و 206 های اصطلاحا کف خواب شده تا نمونه هایی از خودروهای کلاسیک آلمانی در این جمع دیده می شد. مسلما چنین خودروهایی شاید نکات بارز چندان شاخصی نسبت به آنچه هر روز در خیابان می بینیم نداشته باشند اما باید تاکید کرد که حالا قدرت خرید عموم مشتریان در حدی قرار گرفته که اسپرت کردن خودروهای معمولی تولید داخل نیز حرکتی لوکس و فراتر از تصور محسوب می شود. جالب آنکه به نظر می رسد که پای خودروهای چینی نیز رفته رفته به چنین همایش هایی باز شده است و در ماه های اخیر شاهد پروژه های تیونینگ انواع برلیانس و MVM بوده ایم. در این همایش نیز همانطور که از تصاویر مشخص است یک دستگاه MVM 315 صندوق دار تا حد امکان دچار تغییرات ظاهری شده و لقب منحصر به فرد ترین خودرو مدرن حاضر در این همایش را از آن خود کرده است.
در ادامه می توانید گزارش تصویری از همایش کلوب های تیونینگ و کلاسیک در بوستان ولایت را مشاهده فرمایید.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان