احتمال جابجایی یک مربی دیگر در فولاد؛

تغییرات دوباره در کادر افشین قطبی؟

احتمال می رود کادر فنی تیم فولاد باز هم تغییرات دیگری در پیش داشته باشد.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال فولاد خوزستان در روزهای اخیر با حضور افشین قطبی تغییرات مختلفی داشته است. یکی از مهم ترین این تغییرها متوجه کادر فنی فولاد شده است. قطبی پس از شروع کار در اهواز، تصمیم گرفت با عزیز فریسات و موسی سواری کار را شروع کند و ایلی استن و روبرت پاندورا از تیم کنار گذاشته شده اند. البته جدایی این دو مربی خارجی هنوز رسمی نشده اما به نظر نمی رسد سرمربی جدید فولاد نگاه مثبتی به کار با آنها داشته باشد.

از طرفی قطبی از مسئولان فولاد خواست که دو دستیار سابق او در تیم های قبلی یعنی جهانیار محبی مقدم و مارکو آنتونیو را به اهواز بیاورند. این دو مربی هم وارد اهواز شدند و کار خود را آغاز کردند تا هم اکنون فولاد در کنار قطبی و میرزاپور، 4 مربی داشته باشد.

اما برخی شنیده ها حاکی از آن است که سرمربی فولاد قصد دارد باز هم در کادر تیمش تغییر ایجاد کند. این تغییر احتمالا با جدایی یکی از دستیاران ایرانی او که قبل از قطبی هم در کادر حضور داشتند، رقم می خورد. اگر این اتفاق رخ بدهد، یک دستیار دیگر هم با درخواست قطبی به کادر اضافه می شود. البته بعید است چنین مسئله ای قبل از دیدار با تراکتور اتفاق بیافتد و هر تغییری پس از پایان نیم فصل خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر