گزارش اعتصاب کامیون داران در مجلس؛

مشکل واردات لاستیک حل می‌شود

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، ابوالفضل موسوی بیوکی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه گزارش کمیسیون عمران درباره مشکلات کامیون‌داران تقریبا نهایی شده است،گفت: به زودی گزارش مربوط به کامیون‌داران نهایی و برای بررسی در صحن علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

وی افزود: در جلساتی که اعضای کمیسیون با نماینده دولت و کامیون‌داران داشتیم عمده مشکلات کامیون‌داران در بخش بیمه و سوخت حل شده است.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه درباره مشکل لاستیک کامیون‌داران مسائلی وجود دارد که ما پیگیر آن هستیم، ادامه داد: قرار شده ارز دولتی یعنی 4 هزار و دویست تومانی برای تهیه لاستیک آنها تعلق بگیرد. اعضای کمسیون پیگیر تامین ارز هستند.

موسوی‌بیوکی تصریح کرد: در حال حاضر پیگیر خرید و واردات لاستیک برای کامیون‌داران هستیم و طبق گزارش‌های اعلام شده خرید و واردات به جریان افتاده است.

نماینده مردم یزد در مجلس با بیان اینکه تا پایان سال نیاز به واردات 300 هزار حلقه لاستیک وجود دارد، تاکید کرد: از این تعداد اقدامات خرید و واردات 120 هزار حلقه لاستیک انجام شده و مابقی نیز در مرحله تامین ارز  و خرید است. تا پایان سال واردات آن نیز انجام می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان