روش رنگ کردن مو با آبلیمو

بسیاری از خانم ها ترجیح میدهند برای رنگ کردن موهایشان از رنگ های طبیعی استفاده کنند, یکی از بهترین روش ها رنگ کردن مو با آبلیمو است.

روش رنگ کردن مو با آبلیمو

اگر شما به دنبال روشی هستید تا بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر و یا صرف وقت و هزینه برای رفتن به سالن های آرایشگاه موهایتان را رنگ کنید با ما همراه باشید.

اکثر خانم ها به رنگ کردن موهایشان علاقه مند هستند. اما استفاده از رنگ های شیمیایی می تواند به موهای شما آسیب جدی وارد کند. ما به شما پیشنهاد می کنیم روش های طبیعی را هم امتحان کنید. آبلیمو یکی از پر تاثیر گذارترین روش های رنگ کردن مو می باشد. در این مطلب به شما آموزش می دهیم که چگونه ار آب لیمو برای رنگ کردن موهایتان استفاده کنید.پس با ما همراه باشید.ممکن است بعد از اولین استفاده تغییر زیادی را مشاهده نکنید.این کار شما را متعجب خواهد کرد چون نمی دانید که چه رنگی در انتظار شما خواهد بود.سعی کنید بیشتر از دو یا سه بار در هفته این کار را انجام ندهید.

1-آماده کردن رنگ

برای شروع به چند عدد لیمو احتیاج داریم .تعداد لیمو به بلندی یا کوتاهی موهای شما بستگی دارد.لیموها را بدون اینکه ببرید ، با دست محکم فشار دهید.

2-کاربرد

لیموها را به چهار قسمت برش بزنید.یک فنجان آب را بجوشانید.لیموهای تازه و فشرده شده را به این آب داغ اضافه کنید.دقت کنید که آب میوه و خود آب به مقدار مساوی باشند.

3-درست کردن اسپری

حالا این محلول را داخل یک بطری اسپری بریزید و روی کل موهایتان بپاشید. اگر می خواهید که موهایتان به حالت هایلایت باشد ، یک نوارگاز پانسمان را بردارید و داخل آبلیمویی که درست کرده ایم بغلتانید.حالا قسمتی از موهایتان را که می خواهید هایلایت کنید را با دست نگه دارید و نوار گاز پانسمان را روی آن بکشید. به چند کلیپس احتیاج خواهید داشت تا در هنگام هایلایت کردن از آن استفاده کنید.

5-پایان کار

بعد از رنگ یا هایلایت کردن مو باید حداقل به مدت یک ساعت در جلوی نور افتاب بنشینید.چون به مدت طولانی جلوی آفتاب خواهید بود بهتر است از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.بعد از یک ساعت دوباره روی موهایتان آب لیمو را بمالید و نیم ساعت دیگر جلوی آفتاب بنشینید.چون لیمو به سطح ph مو آسیب می رساند بهتر است بعد از اتمام کار موهای خودتان را بشویید.

دارچین

افزودن دارچین به آبلیمو باعث می شود موهای شما قهوه ای یا طلایی به نظر برسد که در موهای تیره تر بهتر اثر می کند.

عسل

عسل باعث می شود که موهای شما بعد از رنگ کردن شکننده نشوند.پس عسل را هم به محلول خود اضافه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان