ماهان شبکه ایرانیان

سردار کرمی خبر داد

بکارگیری ۲۰ هزار مامور یگان ویژه برای تامین امنیت انتخابات

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا از بکار گیری ۲۰ هزار نیرو در این پلیس در راستای برگزاری انتخاباتی امن و باشکوه خبر داد.

بکارگیری 20 هزار مامور یگان ویژه برای تامین امنیت انتخاباتبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در جمع کارکنان یگان های ویژه ناجا اظهار کرد: 29 اردیبهشت؛ روز سرنوشت سازی برای ملت ایران خواهد بود، برای برگزاری انتخاباتی امن و باشکوه، 20 هزار نیرو در یگان های ویژه سراسر کشور، در قالب قرارگاه عملیاتی "ظفر" انجام وظیفه خواهند کرد.

وی افزود: آنچه که مربوط به نیروی انتظامی و یگان های ویژه ناجا در عرصه انتخابات است، برگزاری انتخابات  در فضایی سرشار از "نظم" و "امنیت" است که ازمدت ها قبل، نسبت به تحقق این مهم، برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا ادامه داد: سعی کردیم برای برگزاری انتخابات، قرارگاه عملیاتی "ظفر" را به ظرفیت سه برابر "نیرو" و "تجهیزات" ارتقا دهیم که این مهم خود پیام هشدار دهنده ای برا دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب خواهد بود.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: در تلاش هستیم این انتخابات نیز همچون انتخابات گذشته، در کمال آرامش و اقتدار برگزار شده و برگ زرین دیگری بر افتخارات کشور ثبت شود.

وی با اشاره به رویکرد "جامعه محوری" ناجا گفت: با بهره گیری از رسانه ها و سایر امکانات موجود در کشور، این هدف و رویکرد نیروی انتظامی را دنبال می کنیم.

سردار کرمی اضافه کرد: معتقدیم که آمادگی و ارتقا توان رزم، یک عامل مهم "بازدارنده" است؛ چرا که اگر توان آمادگی ارتقا یابد، قطعاً  از خطرات و تهدیدات جلوگیری شده و سیاست های یگان های ویژه ناجا محقق خواهد شد.

وی تاکید کرد: با ارایه سیاست های کلان و تصویب آنها، به دنبال ایجاد راهبردهای بازدارنده هستیم که در راستای این مهم، اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.

سردار کرمی، "اشراف اطلاعاتی" را یکی دیگر از راهبردهای بازدارنده برشمرد و افزود: باید تلاش کنیم تا بر ماموریت ها با "اشراف اطلاعاتی" تسلط کامل داشته باشیم.

وی با اشاره به آموزش و اهمیت آن در یگان های ویژه ناجا، تاکید کرد: آموزش های علمی، میدانی و عملی خوبی را با موفقیت پشت سرگذاشتیم به طوری که تمرکز بر آموزش در ارتقا مهارت های کارکنان موثر بوده است.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: بخشی از تجهیزات یگان ویژه در حوزه های مختلف، تولید و مورد بهره برداری قرار گرفته است و بخش دیگر آن نیز به صورت انبوه در حال ساخت است که امیدواریم با بهره گیری از تجهیزات به روز  بتوانیم همچون گذشته  موفق عمل کنیم.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان