۹ مورد از جذاب ترین ویژگی های فیفا ۱۹

در این مطلب قصد داریم به معرفی ۹ نمونه از جذاب ترین ویژگی های فیفا ۱۹ بپردازیم. ویژگی های جدیدی که این بازی را در مقابل نسل پیشین خود، فیفا ۱۸، برتری می‌دهد و گیم پلی این بازی را فراتر از آنچه باید می‌نماید.

در این مطلب قصد داریم به معرفی 9 نمونه از جذاب ترین ویژگی های فیفا 19 بپردازیم. ویژگی های جدیدی که این بازی را در مقابل نسل پیشین خود، فیفا 18، برتری می‌دهد و گیم پلی این بازی را فراتر از آنچه باید می‌نماید.

جدیدترین و جذاب ترین ویژگی های فیفا 19

به لطف قابلیت‌های جذاب اضافه شده و گیم مودهایی که در فیفا 19 با آن‌ها آشنا می‌شوید، تجربه لذت‌بخشی از این بازی خواهید داشت و امکان ندارد که جذب آن‌ها نشوید. امکان بازی با دوستان در این گیم مودها بر جذابیت بخش‌های مختلف بازی افزوده است.

در صورتی که در فکر خرید یک نسخه از این بازی هستید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از آن با جدیدترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های این بازی آشنا شوید.

بازی در ماه سپتامبر به طور نهایی معرفی و پس از آن به طور گسترده عرضه شد. اگر قصد دارید نسخه به خصوصی از این بازی را تهیه کنید در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا در مورد خرید بهترین نسخه از این بازی راهنمای شما باشیم. در ادامه ویژگی‌هایی که فیفا 19 را از فیفا 18 متمایز می‌کند به شما معرفی می‌کنیم.

1- ویژگی Real Player Motion

جذاب ترین ویژگی های فیفا 19

اولین تغییر جذابی که مشاهده می‌کنید در بخش پیشرفت‌های گرافیکی بازی است. به لطف موتور گرافیکی قدرتمندتر و انیمیشنهای جدید با حرکات طبیعی‌تر و واقع‌گرایانه‌تری روبه‌رو شدیم. مسیر حرکت بازیکنان، انیمیشن‌های روان و حرکت‌های طبیعی ویژگی اصلی این بازی هستند.

ویژگی Real Player Motion یا همان حرکت طبیعی و واقعی بازیکن به فیفا 19 آمده تا کمک کند که این بازی دقیق‌تر و بهتر به نظر برسد.

صحنه‌هایی از بازی که در آن توپ‌ها دفاع می‌شوند، بازیکنان به سمت هم می‌دوند و برای به دست آوردن توپ می‌جنگند، همان جایی است که با انیمیشن‌های جذاب‌تر، روان‌تر و واقعی‌تر رو به رو می‌شوید.

این ویژگی تنها قسمتی از تغییرات گسترده‌ای است که نسخه جدید این بازی به خود دیده است. ویژگی‌های بسیاری به فیفا 19 اضافه شده که کمک می‌کند گیم پلی این بازی جذاب‌تر و حرکات بازیکنان واقعی‌تر به نظر برسد.

2- گیم مودهای جدید فیفا 19

اگر خوره گیم مودهای آنلاین هستید فیفا 19 تدابیر جذابی برای شما اندیشیده. این گیم مودها شامل مدهای Long Range، Survival، Headers & Volleys، First to و No rules است که هر کدام با ویژگی‌های خود چالشی جدید و جذاب را پیش روی شما قرار می‌دهند.

این ویژگی ها و گیم مودهای جدید به واقع جذابیتی زیادی به این بازی افزوده‌اند و آن را از مدل 2018 متمایز کرده‌اند.

3- ویژگی The Journey Champions

ویژگی The Journey Champions

چیز زیادی در مورد این ویژگی مشخص نیست. تنها چیزی که مشخص است این است که این ویژگی شامل بازی‌های داخل زمین و انتخاب‌های بیرون از زمین بازی خواهد بود که آینده شما را در بازی تغییر خواهد داد.

این ویژگی در حال حاضر تنها برای کامپیوترها، Xbox One و PS4 عرضه شده و هنوز خبری از عرضه آن برای نینتندو سوییچ نیست.

4- بهبودهای لیگ قهرمانان اروپا

لیگ قهرمانان اروپا حالا بعد از سال ها به فیفا 19 بازگشته تا بتواند نقش بزرگی را در موفقیت و افزایش اعتبار این بازی ایفا کند. علاوه بر اضافه شدن تورنومنت‌های لیگ اروپا و سوپرکاپ به این بازی، فیفا 19 از صدای گزارشگران جدید همچون Derek Rae و Lee Dixon نیز بهره می‌برد.

در این بازی مودهای جدید فراوانی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید.

5- لمس اولیه و پایان زمانبندی شده

یکی از تغییرات مهم و بزرگ این بازی نسبت به نسل پیشین، در عملکرد سیستم لمس فعال است. این سیستم مربوط به اولین لمسی است که بر روی توپ انجام می‌دهید و البته این لمس توپ یکی از مهمترین مسائل در دویدن است.

با این تغییر کنترل بهتری بر روی توپ خواهید داشت. همچنین تغییرات جزئی دیگری نیز انجام شده است که به کنترل بهتر و پویاتر و بهتر دویدن منجر می‌شود.

جنگ های تن به تن

یکی دیگر از تغییرات مهم در بخش عملکرد بازی، زمانبندی کردن پایان است. به این معنی که با این سیستم کنترل بهتری در لحظات کنترل توپ در مقابل دروازه خواهید داشت و باعث می‌شود موقعیت‌های کمتری را از دست بدهید. همچنین شوت کردن با زدن دوبار دکمه انجام می‌شود که زمان بین اولین فشار دکمه و دومین فشار دکمه تعیین کننده دقت و قدرت شوت خواهد بود.

6- جنگ‌های تن به تن

با این سیستم در هنگام درگیری بر سر توپ شانس برابری به دست آوردن توپ خواهید داشت. با تغییری که در این نسخه انجام شده، بازیکن نقش اصلی را در برنده بودن جنگ‌های تن به تن تایید می‌کند. به این معنی که تیم‌های قدرتمند و بازیکنان قدرتمندتر تعیین‌کننده خواهند بود.

همچنین در این بازی هم تیمی‌های شما از هوش مصنوعی بهتری برخوردار خواهند بود. البته باید کاربرد این هوش مصنوعی را در بازی مشاهده کرد، اما استفاده از هوش مصنوعی به این معنی خواهد بود که با حضور آن بازیکنان شما مانند بچه های 5 ساله‌ای که برای اولین بار فوتبال بازی می‌کنند به دنبال توپ نمی‌دوند.

7- تغییرات عملکردهای دفاعی در فیفا 19

 تغییرات عملکردهای دفاعی در فیفا 19

یکی از ویژگی های فیفا 19 تغییراتی است که نسبت به فیفا 18 در بخش دفاع صورت گرفته است. شما می‌توانید استایل دفاعی تیم خود را تغییر دهید. این تغییرات باعث می‌شود کنترل بهتری روی دفاع داشته باشید و بتوانید وضعیت و قدرت خود را تثبیت کنید.

این بهبودهای دفاعی شامل انتخاب استراتژی‌های جدیدی همچون فشار بر دفاع، فشار بعد از لو دادن توپ و موارد این چنینی است. همچنین می‌توانید تعیین کنید که هافبک وسط کجا را پوشش دهد و به او دستور دهید که جایی قرار بگیرد که بیشترین تهدید وجود دارد.

همچنین اگر به تعویض دستی یار عادت دارید می‌توانید از علامت طوسی رنگ بالای سر یار تعویضی آگاه شوید. در این صورت اگر یار عوض کنید می‌دانید که نفر بعدی چه کسی خواهد بود و از دویدن به سمت اشتباه یا اشتباهات سهوی مشابه جلوگیری خواهد شد.

8- تغییرات فیفا 19 در بخش هجومی

از دیگر ویژگی های فیفا 19 تغییراتی است که نسبت به سال گذشته در بخش تهاجمی ایجاد شده است.

با الگوهای جدید در دویدن می‌توانید به بازیکنان پشت خط در حملات دستور دهید که چطور بدوند. این گزینه برای مدیریت بهتر تیم است و به شما برای کنترل بهتر تیم کمک می‌کند.

همچنین نقشه کوچک بازی نیز دچار تغییراتی شده تا بازیکنان دو تیم را با علامت‌های جداگانه و متفاوت نشان دهد. به این صورت اعضای هر تیم به طور کامل مشخص می‌شوند.

ضربات کرنر نیز تغییر داده‌شده‌اند. بازیکنان در هنگام پرش مدت زمان بیشتری در هوا باقی می‌مانند تا نقش ضربات کرنر در به ثمر رسیدن گل پررنگ‌تر از گذشته شود.

امکان تنظیم عمق تیم نیز فراهم شده است. شما می‌توانید تعیین کنید که دقیقا چند بازیکن برای ضربه کرنر یا ضد حمله به سمت دروازه حریف حرکت کنند.

همچنین عملکرد پاسکاری بازیکنان در هنگام حمله بهبود یافته که باعث می‌شود حرکت و دوندگی بهتری در هنگام حمله و به ثمر رساندن گل داشته باشید.

9- رقابت دیویژن ها

رقابت دیویژن ها

رقابت‌های دیویژن طرفداران زیادی دارد. برای این بخش نیز تغییرات جذابی اتفاق افتاده است. ویژگی های فیفا 19 که نسبت به نسل پیشین به این بازی اضافه شده‌اند و به جذابیت بیشتر فیفا 19 کمک کرده‌اند.

براساس سیستم جدید این بخش از بازی، شما بر اساس مهارت خود در دسته مورد نظر قرار می‌گیرید. 10 دیویژن وجود دارد که شما بر مبنای عملکرد خود در یکی از این ده دیویژن قرار خواهید گرفت. با بازی در دیویژن جایزه‌هایی دریافت خواهید کرد و با استفاده از این جایزه‌ها می‌توانید بسته‌های جدید و بازیکنان جدید آزاد کنید.

بسیاری دیگر از ویژگی های فیفا 19 وجود دارد که بسیار جزئی، اما مهم هستند و بهتر است وقتی بازی می‌کنید آن ها را تجربه کنید. در این مقاله به برخی از مهمترین ویژگی های فیفا 19 و تغییرات این بازی نسبت به نسل پیشین فیفا پرداختیم.

در صورتی که شما نیز متوجه تغییر جذابی در این بازی شده‌اید با ما در میان بگذارید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان