دیگر زمان آن رسیده که با لباس عروس های دانتل و گیپور خداحافظی کنیم و سراغ مدل های جدیدتر برای لباس عروس برویم. اگر در چند ماه آینده عروسی دارید و دوست دارید با بقیه عروس ها متفاوت باشید خوب است بدانید باید با کدام مدلهایی لباس عروس خداحافظی کنید و کدام مدل لباس عروس را در فهرست انتخاب های خود قرار دهید. در ادامه این مطلب 5 مدل تازه وارد لباس عروس را به شما معرفی می کنیم.

1- لباس عروس ساتن یا ابریشم خام

ساتن یا ابریشم خام یا تافته از پارچه هایی هستند که چند سالی میشود که از دنیای مد لباس عروس دور بودند و توجه طراح لباس عروس مگان مارکل به این پارچه بار دیگر این پارچه را در دنیای مد پررنگ کرد. بنابراین پیشنهاد می کنیم به جای انتخاب لباس عروس دانتل سراغ لباس عروس هایی با پارچه های براق مثل ساتن، ابریشم خام، تافته و... بروید.

لباس عروس

لباس عروس

2- لباس عروس کار شده

ترند لباس عروس برای سال گذشته مروارید بود اما امسال طراحان پیشنهاد می کنند سراغ لباس عروس هایی بروید که با منجوق و سنگ های زینتی کار شده اند. همچنین استفاده از سنگ دوزی با رنگ متفاوت یکی دیگر از ترندهای امسال برای لباس عروس است. رنگ های منجوق می تواند نقره ای، طلایی یا رز گلد باشد و با تور و تاج عروس هماهنگ باشد.

لباس عروس

لباس عروس

3- دامن های چین دار

یکی از دامن هایی که دوباره به عرصه مد لباس عروس بازگشته دامن های چین دار است. این دامن ها برای یک لباس عروس رویایی و طرفداران تجمل می تواند انتخاب خوبی باشد.

لباس عروس

4- لباس عروس رنگی

لباس عروس هایی با رنگ هایی غیر از سفید و نباتی یکی دیگر از ترندهای لباس عروس هستند و می توان مدل هایی زیبا و منحصر به فرد آن را میان کارهای طراحان مطرح لباس عروس مشاهده کرد. آبی و صورتی روشن از جدیدترین این رنگ ها هستند.

لباس عروس

لباس عروس

5- لباس عروس ساده و بدون المان فانتزی

لباس عروس ساده و بدون هیچ گونه المان فانتزی از مدل هایی است که بیش تر مناسب خانم های ساده پوش است و توجه مگان مارکل به این سبک لباس عروس بار دیگر طراحان را مجبور کرد در میان محصولات پرزرق و برق و کار شده به این سبک نیز توجه داشته باشند.

لباس عروس