چهره های دی ماه

هنگامه قاضیانی بانوی بازیگری که با «به همین سادگی» چهره شد در سال‌های اخیر کم‌کارتر از قبل شده و سعی کرده تنوع نقش را در انتخاب پیشنهادات لحاظ کند.

چهره های دی ماه

1- الهام پاوه‌نژاد

رهایی از وسوسه‌های ملتهب

 الهام پاوه‌نژاد را خیلی‌ها یادآور سریال «همسران» می‌دانند اما این بانوی بازیگر از جمله بازیگران باتجربه حیطه تئاتر است که سعی کرده هرازگاه در سینما و تلویزیون هم کسب تجربه کند.

پاوه‌نژاد که سابقه ایفای نقش در آثاری همچون «دیشب باباتو دیدم آیدا» و «زندگی با چشمان بسته» را در کارنامه دارد به تازگی بازی در سریالی به نام «هست و نیست» را پشت سر گذاشته است.

این سریال را حسین سهیلی زاده کارگردان ملودرام ساز سرشناس تلویزیون انجام می‌دهد. «هست و نیست» سریالی است در نقد وسوسه‌هایی که زندگی آدمیان را تغییر می‌دهد.

فرهاد قائمیان، حمیدرضا پگاه، نگار عابدی، امیر دژاکام، سولماز حصاری، نازنین کریمی، سیامک اطلسی و اکبر رحمتی دیگر بازیگران سریالند.

2- هنگامه قاضیانی

درگیر دومین کمدی زندگی

هنگامه قاضیانی بانوی بازیگری که با «به همین سادگی» چهره شد در سال‌های اخیر کم‌کارتر از قبل شده و سعی کرده تنوع نقش را در انتخاب پیشنهادات لحاظ کند.

قاضیانی که به تازگی بازی در فیلم «اردک لی» بهروز غریب پور آن هم در قامت یک بانوی آذری را پشت سر گذاشته است مدتی است که درگیر بازی در یک کمدی به نام «به وقت خماری» محمدحسین لطیفی شده است.

قاضیانی پیشتر کمدی «پدر آن دیگری» را در کارنامه داشت و با احتساب «به وقت خماری» دومین کمدی سینمایی زندگی خود را تجربه می‌کند. «یک قناری یک کلاغ» آخرین کار اکران شده این بانوی 47 ساله است ضمن اینکه «برادرم خسرو» با بازی او در نقش بانویی مهربان که به فکر تزریق آرامش به زندگی همسر و برادرهمسر خویش است بعد از اکران، از جمله آثار پرمخاطب شبکه خانگی بوده است.

3- افسانه چهره‌آزاد

لذت رویاپردازی با همسر

افسانه چهره آزاد-شاهرخ فروتنیان از جمله زوجهای بازیگر سینمای ایران است که سال‌ها است در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و الگویی مثبت از زندگی عاشقانه یک زوج هنری هستند.

چهره‌آزاد و همسرش به تازگی در فیلمی با نام «به وقت رؤیا» همبازی شده‌اند.

 نقش اصلی «به وقت رؤیا» را رؤیا نونهالی برعهده دارد و جوانی به نام امیرحسین عنایتی کارگردانی آن را برعهده داشته است.

«به وقت رؤیا» داستان خانواده ایست در آستانه مهاجرت به خارج از کشور که به علت رخ دادن اتفاقی تحصیلی، مجبور به ماندن می‌شوند و تنها رها پسر خانواده است که می‌رود اما بروز اتفاقی ناگهانی آرامش این خانواده را به هم می‌ریزد.

4- افسانه بایگان

«تعطیلات رؤیایی» در کیش!

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که بیش از سه دهه است نزد مخاطبان شناخته شده است بازی در سریال مفرح «تعطیلات رؤیایی» را پشت سر گذاشت تا نوروز امسال میزبان مخاطبان تلویزیون باشد.

«تعطیلات رؤیایی» را علیرضا امینی در کیش و تهران ساخته است و به جز افسانه بایگان بازیگرانی نظیر افسر اسدی، محمود عزیزی، محمدرضا شریفی نیا و رضا یزدانی نیز در آن حضور دارند.

افسانه بایگان یک کمدی به نام «بی حساب» به کارگردانی مصطفی احمدی را آماده اکران دارد ضمن اینکه اکشن-فانتزی «نگار» با بازی او نیز از جمله آثار پرمخاطب هم در سینما و هم در شبکه خانگی بوده است.

بایگان آخرین بار سریال «پریا» را روی آنتن داشت که داستانی واقع گرایانه پیرامون ابتلا به ایدز را به تصویر می‌کشید.

5- هدی زین العابدین

نواختن «سمفونی نهم»

 بازیگر متولد اواخر دهه شصت سینما و تلویزیون همچنان بهترین گزینه برای ایفای نقش جوانان دهه هفتادی است.

هدی زین العابدین که در سریال «آشپزباشی» تجربه همکاری با محمدرضا هنرمند کارگردان سرشناس سینما را داشته است در تازه‌ترین فیلم این کارگردان با عنوان «سمفونی نهم» هم ایفای نقش کرده است.

این فیلم که زمینه‌ای کمدی دارد سکانس‌هایی از زندگی شخصیت‌های مهمی در جهان و ایران را روایت می‌کند.

حمید فرخ‌نژاد، ساره بیات، مهرداد صدیقیان، مارین ون‌هولک و محمدرضا فروتن دیگر بازیگران «سمفونی نهم» هستند.

6- لیلی رشیدی

گرفتار پشت صحنه؛ از سینما تا فوتبال

فرزند داوود رشیدی که از سالها پیش کار تئاتر را آغاز کرده و همچنان ادامه می‌دهد در سال‌های اخیر چنان که باید فعالیت سینمایی نداشت اما رشیدی امسال دو فیلم متفاوت را در کارنامه خود ثبت نمود؛ یکی فیلم کمدی «خوک» به کارگردانی‌مانی حقیقی که داستانی در حاشیه سینما و درباره اتهام به قتل یک کارگردان سینما را روایت می‌کند و دیگری ملودرام «عرق سرد» که داستانی در حاشیه فوتبال است و ماجرای ممنوع الخروجی یک فوتبالیست زن به خاطر اختلاف با همسرش را روایت می‌کند.

«شهر موش‌ها 2» آخرین تجربه سینمایی رشیدی پیش از دو کار جدیدش بود که در آن در نقش «صورتی» صداپیشگی کرده بود.

7- شبنم قلی‌خانی

همزمان با فرزندداری روی صحنه رفت

شبنم قلی‌خانی را در سالهای اخیر بیش از هر کجا در تلویزیون دیده‌ایم؛ ایفای نقش در سریال‌هایی همچون «پنج کیلومتر تا بهشت» و «هشت و نیم دقیقه» از جمله حضورهای تلویزیونی قلی‌خانی بوده‌اند.

شبنم قلی‌خانی به تازگی درگیر بازی در نمایش «چشم‌ها» شده بود؛ نمایشی که مهدی ماهانی از بازیگران سینما هم در آن ایفای نقش کرده بود.

قلی خانی 40 ساله که متأهل بوده و یک فرزند به نام «شانا» دارد آخرین بار با «پنجشنبه آخر ماه» و «بزرگمرد کوچک» به سینما آمد.

این بازیگر فیلمی به نام «غریبه‌ها» را هم در کارنامه دارد که هنوز اکران نشده است.

8- هدیه تهرانی

همسری یک شخصیت غیرمتعارف!!!

هدیه تهرانی که به تازگی بازی در فیلمی به نام «واسطه» را به پایان رسانید یک فیلم غیرمتعارف با نام «پدیده» را هم آماده اکران دارد.

«پدیده» را علی احمدزاده ساخته است که پیشتر «مادر قلب اتمی» را به مخاطبان ارائه داده بود؛ فیلمی با ساختار بصری جذاب و با مضمون غیرمتعارف.

«پدیده» از «...قلب اتمی» هم غیرمتعارفتر است چون درباره آدم‌های غیرمتعارفی است که در سال‌های اخیر بیشتر درباره‌شان شنیده‌ایم؛ آدم‌هایی که دچار بی‌علاقگی به جنسیت خود هستند و رویاهای خود را در بروز رفتارهای جنس مقابل جستجو می‌کنند.

هدیه تهرانی در «پدیده» نقش همسر یکی از همین افراد غیرمتعارف را ایفا می‌کند و علایق غیرمتعارف همسرش هست که درام را پیش می‌برد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان