یکی از عواملی که در انتخاب کفش تاثیرگذار است، توجه به زمان و فصل سال است. نیمه گرم سال صندل‌ها و کفش‌های کنفی پرطرفدار و محبوب هستند و نیمه سرد سال بوت‌ها و کفش‌های رویه بلند. اما بعضی از کفش‌ها هستند که در تمام روزهای سال قابل پوشیدن و به اصطلاح چهار فصل هستند. 

گوچی یکی از برندهای لوکس و با کیفیت ایتالیایی است که در سرتاسر جهان معروف و شناخته شده‌است. این برند از سال 1921 توسط گوچیو گوچی در فلورانس ایتالیا با هدف شناساندن شکوه، زرق و برق و کیفیت محصولات برای زنان و مردان کار خود را آغاز کرد.
پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه، کیف، محصولات چرمی، اکسسوری‌، کفش، جواهرات، ساعت، عینک، عطر و لوازم آرایشی از محصولاتی هستند که توسط این کمپانی سرشناس و لوکس ایتالیایی طراحی و تولید می‌شود. 

گوچی در مد زنانه بسیار تاثیرگذار است و یکی از سبک‌هایی که او به دنیای مد ارائه کرد کالج‌های زنانه چرم و ساده بود. این کالج‌ها ابتدا ساده بودند اما رفته رفته المان‌های فانتزی به آن اضافه شد.

کالج‌های گوچی برای تمام ایام سال مناسب است؛ چه برای یک روز آفتابی تابستانی، چه یک روز بارانی بهاری. زمستان می‌توانید آن را با جوراب بپوشید و پاییز همراه با یک بارانی شیک و ساده.

گوچی نمونه‌های فانتزی و جالبی از این کفش‌ها ارائه داد، یکی مدل پشت باز، یکی مدل خزدار. این دو سبک توجه طراحان دیگر را به خود جلب کرد و عده زیادی به این سبک کفش جلب شدند.

اگر دوست دارید کفشی داشته باشید که همیشگی باشد باید سراغ این کالچ‌های گوچی بروید. البته این سبک کفش دیگر تنها به برند گوچی انحصار ندارد و میان محصولات دیگر برندها، چه لوکس و چه اقتصادی دیده می‌شود.

کالج‌های گوچی به دلیل ساده و راحت بون برای استفاده روزمره بسیار مناسب هستند و به جرات می‌توان گفت با هر سبک پوشاک ست می‌شوند.
در ادامه می‌توانید ست‌های مختلف که با این کفش‌ها هماهنگ هستند را مشاهده کنید و اطمینان حاصل کنید این کفش‌ها برای خانم‌های خوشپوش کفش‌های همیشگی و چهار فصل هستند. 

کفش زنانه

کفش زنانه

کفش زنانه

کفش زنانه

کفش زنانه

کفش زنانه

کفش زنانه

کفش زنانه

کفش زنانه