چهره های آذر ماه

امیرجلالی در «خالتور» سیمای زنی را ایفا کرده که مالک یک خانه قمرخانمی است و مدام با مستأجران جوانش درگیری پیدا می‌کند. در «ما خیلی باحالیم» نیز او ایفاگر شخصیتی است باز هم جدی.

چهره های آذر ماه

مریم امیرجلالی

همکاری موفق با خالتوری‌ها!

ایفای نقش در سریال‌های طنز ماندگار رضا عطاران مانند «ترش و شیرین» و «متهم گریخت» سبب ساز آن شد که امیرجلالی به عنوان گزینه‌ای مطلوب برای ایفای نقش بانوان جدی و کمی عصبی در کمدی موقعیت‌های سینما یا تلویزیون مورد توجه قرار گیرد.

امیرجلالی که به تازگی کمدی پرفروش «خالتور» را روی پرده داشت فیلمی با حال و هوای ماجراجویانه-کمدی به نام «ما خیلی باحالیم» را هم آماده اکران دارد.

امیرجلالی در «خالتور» سیمای زنی را ایفا کرده که مالک یک خانه قمرخانمی است و از این رهگذر مدام با مستأجران جوانش درگیری پیدا می‌کند.

در «ما خیلی باحالیم» نیز او ایفاگر شخصیتی است باز هم جدی که از گذر ارتباطش با کاراکترهای دیگر بار طنز درام خلق می شود.

امیرجلالی یک فیلم کاملا جدی به نام «24سپتامبر» با نام قبلی «خانم سادات» را آماده اکران دارد.

یکتا ناصر

امتداد همراهی با همسر

بازیگری که بعد از ازدواج با منوچهر هادی کارگردان سینمای بدنه بیشتر از قبل توانست نقش‌های اصلی آثار سینمایی را ایفا کند این روزها از یک طرف «آشوب» را در شبکه خانگی دارد و از طرف دیگر «آینه بغل» را در سینماها.

«آینه بغل» کاریست از همسرش منوچهر هادی که یکتا ناصر نقش اصلی زن را در آن ایفا کرده است و «آشوب» هم مینی سریالی است که یکتا ناصر در آن در قامت بانویی ظاهر شده که پیش روی یک جوان خواننده و در عین حال فرهنگی قرار می‌گیرد.

 یکتا ناصر امسال کمدی «مشکل گیتی» را هم روی پرده داشت که از آثار پرفروش سینماها بود اما «فصل نرگس» و «کارگر ساده نیازمندیم» با بازی او نتوانستند مخاطبان چندانی را به سینماها بکشانند.

مینا ساداتی

درگیری با فضای مجازی

مینا ساداتی در این سال‌ها به بازیگری مطمئن برای ایفای نقش بانوان سرد و بی روح بدل شده است.

ساداتی که همسر بابک حمیدیان دیگر بازیگر سینمای ایران است به تازگی به همراه همسرش در فیلم «جشن دلتنگی» ایفای نقش کرده است که داستانی پیرامون آلودگی آدمیان روزگار ما با فضای مجازی و آسیب‌هایی که این آلودگی به زندگی‌شان وارد می سازد را روایت می کند.

مینا ساداتی یک سورپرایز هم برای مخاطبان دارد و آن نیز ایفای نقش در یک کمدی با عنوان «خرگیوش».

«خرگیوش» را مانی باغبانی نویسنده «نهنگ عنبر» ساخته و بسیاری انتظار تبدیل شدن آن به یکی از فیلم‌های پرفروش را دارند بخصوص که ساداتی در «خرگیوش» هم در کنار همسرش ایفای نقش داشته است.

فریبا کوثری

چرا نمی‌خواهد مادر شود؟

فریبا کوثری از جمله بازیگرانی است که از اواخر دهه شصت و با حضور در برخی از آثار ماندگار سینمای ایران و از جمله «در مسیر تندباد» و «دندان مار» بازیگری را تجربه کرد و در نزدیک به سه دهه بعد علاوه بر سینما در تلویزیون هم حضور داشت.

فریبا کوثری یک فیلم کمدی با نام «عشقولانس» را آماده اکران دارد؛ فیلمی که در آن تیپ متفاوتی را هم ایفا کرده است.

کوثری که هیچ گاه ازدواج نکرده است به تازگی از حس منفی اش نسبت به مادر شدن گفت و در توجیه آن ادعا نمود چون مادر سختگیری می شده ترجیح داده مادر نشود!!

نیوشا ضیغمی

صرف «شام عاشقانه سه نفره»!

نیوشا ضیغمی در همه سال‌های حضورش در سینما ابایی از تجربه‌گرایی نداشته و برای همین است که در کنار حضور در آثاری تجاری همچون «ایران برگر»، «آدم باش» و «گشت ارشاد» در آثاری با درونمایه هنری نظیر «دریا و ماهی پرنده» و «حیرانی» هم ایفای نقش داشته است؛ بماند که در بسیاری از موارد حضورهایش در آثار تجاری بوده که با اقبال مخاطبان مواجه شده است.

ضیغمی که نوروز امسال کمدی «خوب بد جلف» را روی پرده داشت و اخیرا «ثبت با سند برابر است» را در اکران داشت چند فیلم آماده اکران دارد.

«شام عاشقانه سه نفره» به کارگردانی جواد مزدآبادی، «هشتگ» ساخته رحیم بهبودی‌فر و «ما خیلی باحالیم» به کارگردانی بهمن گورزی.   

هدیه تهرانی

واسطه استخدام کارگران فصلی

بازیگر صورت‌یخی سینمای ایران سال‌هاست گزیده‌کاری را پیشه کرده؛ او بی درگیری در حواشی‌هایی که برخی نورسیدگان بازیگری از آن استقبال می‌کنند بهترین پیشنهادات بازیگری را می‌پذیرد و ابایی ندارد که در این میان با کارگردانان جوان و کاملا گمنام کسب تجربه کند.

تهرانی که یک درام اجتماعی با عنوان «بدون تاریخ بدون امضاء» و یک درام زنانه با نام «اسرافیل» را آماده اکران دارد اخیرا درگیر بازی در فیلمی شده کاملا زن‌محور با عنوان «واسطه».

فیلمی که تهرانی در آن ایفاگر نقش زنی است که در قامت پیمانکار برای شرکت‌های مختلف ساختمانی، کارگر فصلی جور می‌کند!!!

بهاره افشاری

درگیری با یک ناهنجاری

بهاره افشاری که زمانی به خاطر ایفای نقش در فیلمی با رگه های سیاسی به نام «پایان نامه» با حاشیه های زیادی روبرو شده بود در سال‌های اخیر کوشیده با نقش‌های خاصی که برمی گزیند یک بار دیگر به عنوان بازیگری مطرح رخ بنماید.

افشاری که یک کمدی با نام «عشقولانس» را دیده‌نشده در کارنامه دارد به تازگی مشغول بازی در فیلمی شده با نام «شب لرزه» به کارگردانی محمدرضا رحمانی.

شقایق فراهانی و مونا فرجاد از جمله بانوان بازیگری هستند که در «شب لرزه» که یک ملودرام اجتماعی است با افشاری همبازی هستند.

افشاری در «شب لرزه» ایفاگر زنی است که در مسیر برخورد با یک ناهنجاری اجتماعی رفتاری کاملا غیرمتعارف از خود نشان می دهد.

بهاره رهنما

«آقای سانسور» را دریابید

بهاره رهنما که در ماه‌های اخیر به خاطر ازدواج دومش با جوانی کوچک‌تر از خودش به نام امیرخسرو عباسی در کانون توجهات مخاطبان قرار گرفت به تازگی یک فیلم با مایه های زندگی طبقات مرفه با عنوان «آینه بغل» را روی آنتن داشته است و بازی در فیلمی به نام «آقای سانسور» را هم به پایان رساند.

«آقای سانسور» که فیلم اول جوانی به نام علی جبارزاده است داستانی طنز دارد و همان طور که از نامش برمی‌آید پیرامون مقوله ای است به نام پرده پوشی که در فرهنگ، نام سانسور را بر خود گرفته است.

بهنوش بختیاری دیگر بازیگر زنی است که در کمدی «آقای سانسور» ایفای نقش کرده است.

رهنما تجربه های کمدی متأخری مانند «آس و پاس» و «طبقه حساس» را در کارنامه دارد که هر دو پرمخاطب بوده اند و پیش بینی می‌شود «آقای سانسور» هم مخاطب پسند باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان