برگرداندن عشق از دست رفته بر اساس ماه تولد

تقریبا همه ما در زندگی یک بار شکست عشقی را تجربه کرده ایم. حتما برای شما هم پیش آمده که پس از اتمام رابطه، پشیمان باشید. اگر در آن زمان نخواهید که شریک زندگی تان از شما جدا شود، چه کاری باید انجام دهید؟

برگرداندن عشق از دست رفته بر اساس ماه تولد

احتمالا دوست دارید برای بازگشت عشق زندگی تان کاری کنید، اما نمی‌دانید چه کاری از دست تان بر می‌آید.تقریبا همه ما در زندگی یک بار شکست عشقی را تجربه کرده ایم. حتما برای شما هم پیش آمده که پس از اتمام رابطه، پشیمان باشید. اگر در آن زمان نخواهید که شریک زندگی تان از شما جدا شود، چه کاری باید انجام دهید؟ احتمالا دوست دارید برای بازگشت عشق زندگی تان کاری کنید اما نمی دانید چه کاری از دست تان بر می آید. اگر شما هم در چنین شرایطی گیر کرده اید و می خواهید بار دیگر دل طرف مقابل تان را به دست آورید، در ادامه مطلب همراه باشیم. ما به شما رگ خواب متولدین هر ماه را گفته ایم تا برای رسیدن به هدف تان راحت تر وارد عمل شوید.

فروردین: به او فضا دهید

فروردینی ها شخصیت قوی ای دارند، شما نیز باید آن را بپذیرید و خودتان را آن وفق دهید. اگر اشتباهی کرده اید و به فکر جبران آنید، بهتر است که از توضیح دادن های بی مورد خودداری کنید و وارد اصل مطلب شوید، زیرا متولدین این ماه شما و رابطه با شما را خوب می شناسند. برای این که بتوانید آنها را به رابطه باز گردانید، باید محتاط عمل کنید. به آنها فضا دهید تا خودشان به این نتیجه برسند که شما گزینه مناسبی برای او خواهید بود. فقط آنقدر از او دور نشوید که احساس کند شما فراموشش کرده اید. در تماس با او باشید اما آرام و برنامه ریزی شده. اگر در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام متن های زیبا یا ویدیوهای بامزه برای او بفرستید، بی تاثیر نخواهد بود. بگذارید بداند که شما در هر شرایطی به فکر او هستید.

اردیبهشت: رمانتیک باشید

متولدین اردیبهشت، افرادی رمانتیک هستند بنابراین هنگامی که می خواهید دل او را به دست آورید، از این راه وارد شوید. لازم نیست خیلی سخت بگیرید، با کارهای ساده هم می توانید جواب بگیرید. سعی کنید ظاهری جذاب داشته باشید زیرا این مورد نیز بی تاثیر نخواهد بود. پیشنهاد یک قهوه صبحگاهی نیز می تواند دل او را نرم تر کند. اگر در شبکه های اجتماعی چیزی دیدید که یاد او افتادید، حتما برایش فوروارد کنید. در نهایت صبر داشته باشید زیرا او به تدریج به این نتیجه می رسد که چرا رابطه با شما را تمام کرده است.

خرداد: کارهای هیجان انگیز کنید

اگر رابطه شما به این علت تمام شد که همه چیز برایتان کسل کننده شده بود، وقت آن است کمی هیجان نشان دهید. به او ثابت کنید که شما هم اهل ماجراجویی هستید.  این بدین معنی نیست که از ارتفاع بپرید یا کارهای خطرناک کنید، همین که به او پیشنهاد یک فعالیت هیجان انگیز را بدهید، کافی ست. یکی دیگر از روش هایی که روی خردادی ها تاثیر خواهد گذاشت، بیان احساسات است. شما باید صادقانه به طرف مقابل تان بگویید که چه احساسی دارید، او نیز به شنیدن این حرف ها تمایل زیادی دارد. بنابراین جسارت و صداقت کلید موفقیت شما در بازگشت او به رابطه است.

تیر: به دوستانش نزدیک شوید

از آنجا که تیر ماهی ها دوستان زیادی دارند و برای تک تک آنها هم ارزش قائلند، بهتر است که ارتباط نزدیکی با دوستان او برقرار کنید. در این شرایط احتمال این که دوستانتان از شما پیش او تعریف کنند، زیاد است. به دوستان او بگویید که نمی خواهید او را از دست دهید و چقدر دوست اش دارید. البته حواس تان باشد که در این کار زیاده روی نکنید. شما باید آنقدر سیاست داشته باشید که این حرف ها را غیر مستقیم به گوش او برسانید.

مرداد: هیجان بدهید

یک مردادی رابطه ای پر از هیجان و سرگرم کننده را می پسندد. البته این کار همیشه ساده نیست. شما می توانید او را با کارهایی که انتظارش را ندارد، غافلگیر کنید. اگر دوست دارید که او به رابطه با شما بازگردد، کاری کنید که چشم هایش از هیجان و تعجب باز شود. خلاقیت و غیر قابل پیش بینی بودن، کلید موفقیت شما در این راه است. به عنوان مثال بلیط کنسرت مورد علاقه او را بخرید و او را در زمانی به دست اش برسانید که انتظارش را ندارد.

شهریور: آرام باشید

اگر فکر می کنید که با گریه در مقابل یک شهریوری ماهی، می توانید دل او را به دست آورید، سخت در اشتباهید. در این شرایط، به احتمال زیاد او عکس العمل مناسبی از خودش نشان نمی دهد. در واقع شما باید به او نشان دهید که بسیار آرام هستید. او دوست دارد ببیند که شما زندگی مستقل خودتان را دارید، بنابراین برنامه های زندگی خودتان را حفظ کنید. بگذارید که او فکر کند شما آرام و ریلکس هستید. اما در کنار آن با او دوست باشید و به او نشان دهید که هنوز هم متعلق بهم هستید.

مهر: انرژی بگذارید

برای بازگرداندن یک مهر ماهی باید انرژی زیادی صرف کنید. شما باید به او ثابت کنید که واقعا دوستش دارید. برای او توضیح دهید که اشتباه کرده اید و سعی می کنید که آن را جبران کنید. البته حواس تان باشد زیرا پس از بازگشت او کارتان سخت تر می شود. او قبل از بازگشت از شما قول می گیرد و شما نیز باید به آنها عمل کنید.

آبان: خلاق باشید

اگر طرف مقابل تان یک آبان ماهی ست، کارتان سخت است زیرا شما با اتمام رابطه،آرزوهایش را پیمال کرده اید اما هنوز هم دیر نشده است. از آنجا که آبان ماهی ها هیجان را دوست دارند، باید به فکر یک فعالیت هیجان انگیز باشید. به او ثابت کنید که رابطه شما لیاقت امتحان کردن دوباره را دارد. هر چه خلاق تر باشید، در نرم کردن دل او نیز تاثیرگذارتر خواهید بود.

آذر: خودتان وارد عمل شوید

شاید تصور کنید که آذری ها افرادی جسور هستند، اما واقعیت این است که آنها اینگونه نیستند. اگر دوست دارید که قلب او را بار دیگر به دست آورید، باید استرس را از او دور کنید، نه این که به آن بیافزایید. او به کسی نیاز دارد که آرامش کند و این اطمینان را به او دهد که همه چیز مثل قبل می شود. اگر بتوانید این حس را به او منتقل کنید، بازگشت اش را نیز تضمین کرده اید.

دی: منطقی باشید

اگر به فکر بازگرداندن شریک زندگی تان هستید، باید هنگام صحبت کردن با او منطقی باشید، نه احساسی. او نیاز به احساسات شما ندارد، بنابراین آرام باشید و با عقل تان با او صحبت کنید. اگر در مقابل او گریه کنید، او را بیشتر از خود رانده اید. به حرف های او گوش دهید و به خواسته هایش احترام بگذارید. از او بخواهید که شما را ببخشد و شانس دوباره ای به شما دهد.

بهمن: ارتباط تان را حفظ کنید

اگر طرف مقابل تان دیگر جواب تان را نمی دهد اما هنوز شما را از شبکه های اجتماعی پاک نکرده است، باید امید داشته باشید زیرا او هنوز هم به فکر برقراری ارتباط با شماست. شاید او طوری نشان دهد که سرش شلوغ است اما در واقع اینگونه نیست. بهترین کاری که می توانید انجام دهید، این است که با او همچنان در تماس باشید. خیلی به او گیر ندهید اما بگذارید بداند که هنوز هم برایش ارزش دارید.

اسفند: دلتنگی تان را نشان دهید

شاید غرورتان نگذارد که به عشق زندگی تان نشان دهید که دلتنگ اش هستید. شاید او مهلت حرف زدن به شما ندهد و مدام از بلاهایی که شما سرش آورده اید صحبت کند، اما ناامید نشوید. در این شرایط به او گوش دهید و با او همدردی کنید. اگر چه بازگرداندن او سخت است اما غیر ممکن نیست. اگر در بیان احساسات تان با او صادق باشید، او نیز انعلاف پذیری بیشتری از خود نشان خواهد داد.

منبع : برترینها

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان