یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های آرایش بانوان، آرایش چشم به خصوص مژه‌ها است. ریمل وسیله‌ای برای پرپشت و بلند نشان دادن مژه است که انواع و اقسام مختلفی دارد و هنگام خرید آن ممکن است دچار سردرگمی شوید. در این مطلب 10 مدل از ریمل‌های پرفروش و محبوب بازار، در سه درجه اقتصادی، متوسط و لوکس را به شما معرفی می‌کنیم.

1-ریمل مای بلین

The colossal Volum’ Express

این ریمل حجم دهنده قابل شست‌وشو است و در مژه‌ها حالت چسپندگی ایجاد نمی‌کند. میزان حجم دهندگی این محصول قابل توجه است و با برس گرد مژه‌های شما را پر پشت و زیبا جلوه می‌دهد. فرمولاسیون این محصول برای کسانی که از لنز طبی یا رنگی استفاده می‌کنند، مناسب است و حساسیت ایجاد نمی‌کند. خرید این محصول اقتصادی و مقرون به صرفه است.

ریمل مای بلین

2-ریمل لانکوم

LANCOME HYPNÔSE DRAMA

این محصول حاوی رنگ‌دانه‌های غلیظ مشکی است و به وسیله برس منحصربه فرد و منحنی شکل آن تمامی مژه‌ها بدون آن که به هم بچسپند، حجیم و بلند می‌شوند. این ریمل حجم دهنده و بلند کننده، مژه‌های شما را حالت می‌دهد و در دو نوع ضد آب و قابل شست‌وشو ارائه شده است. ریمل هیپنوز دراما لانکوم در کلاس اقتصادی لوکس است.

ریمل لانکوم

3-ریمل بورژوا

VOLUMIZER ULTRA BLACK

این ریمل یکی از محصولات پرطرفدار در ایران است و از قیمت مناسبی برخوردار است. ریمل دو حالته و حجم دهنده بورژوا با داشتن دو برس، باعث افزایش طول مژه و افزایش حجم مژه می‌شود. ویژگی اولترا بلک این محصول با رنگ مشکی پر رنگ چشمان شما را زیبا و خوش حالت می‌کند.

ریمل بورژوا

4-ریمل دوسه

PUNK VOLUMIZER MASCARA

برس منحصر به فرد این محصول بالاترین حجم را به مژه‌ها می‌دهند. موهای کوتاه و بلند این برس مژه‌ها را از یکدیگر تفکیک می‌کند و آنها را به هم نمی‌چسباند. حجم دهندگی بالا از ویژگی اصلی این محصول است. ریمل PUNK VOLUMIZER MASCARA در کلاس اقتصادی متوسط قرار دارد. هنگام خرید باید حواستان را جمع کنید تا نسخه تقلبی این محصول را نخرید.

ریمل دوسه

5-ریمل

  SCANDALEYES RIMMEL

این مدل از ریمل‌های برند سرشناس و با سابقه RIMMEL با برس منحصر به فرد حجم مژه‌ها را تا 50% افزایش می‌دهد. فرمولاسیون سوپر سایز آن به همراه کلاژن و کراتین، 3 برابر ریمل‌های معمولی به مژه‌ها حجم می‌دهد و حالت مخصوص برس آن مژ‌ها را به هم نمی‌چسپاند. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به ماندگاری خوب آن در تمام ساعات روز اشاره کرد. کلاس اقتصادی این محصول متوسط است.

ریمل

6-ریمل اورآل

LOREAL MILLION LASHES EXCESS

ریمل میلیون لشز اکسس یکی از محصولات حجم دهنده های اورآل است که حاوی فرمولاسیون حجم دهنده و جدا کننده‌ی مژه ها است. برس این محصول با موهای ریز و پلاستیکی، مژه‌ها را از از هم جدا و بلند می‌کند. همچنین این ریمل باعث می‌شود تا مژه‌ها حالت ایستاده و مستحکمی به خود بگیرند. این ریمل در کلاس اقتصادی متوسط است.

ریمل اورآل

7-ریمل بی یو

power volume

ریمل پاور والیوم بیو، محصولی حالت دهنده و حجم دهنده است که با برس پهن، بدون چسپیده شدن مژه‌ها به هم، آن‌ها را یکدست می‌کند. حالت بلند و ریز برس علاوه بر حجم دادن به مژه‌ها، آن‌ها را از یکدیگر جدا می‌کند. به دلیل خاصیت ضد حساسیت بودن این محصول، برای کسانی که از لنز استفاده می‌کنند گزینه مناسبی است. این ریمل مقرون به صرفه است و قیمت معقول دارد.

ریمل بیو

8- ریمل دیور

DIOR ADDICT IT-LASH

این ریمل دوکاره لوکس و گران‌قیمت دیور با بافت سبک و لطیف، مژه‌های شما را بلند و پرپشت می‌کند. علاوه بر خاصیت حجم‌دهندگی این محصول باعث افزایش طول مژه‌های شما می‌شود. ماندگاری بالا و مخملی شدن مژه از ویژگی‌های این محصول دیور است.

ریمل دیور

9- ریمل پوپا

PUPA DIVA'S LASHESH

این محصول با دارا بودن مواد طبیعی ضد حساسیت است. و باعث افزایش حجم و طول مژه می‌شود. برس بزرگ و مخصوص آن پوششی یکدست ایجاد می‌کند و حس سنگین روی مژه‌ها برجای نمی‌گذارد.
مواد تشکیل دهنده‌ی این ریمل حاوی موم طبیعی است که باعث نرمی مژه‌ها می‌شود؛ و از خشکی و شکننده شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند .کلاس اقتصادی این محصول متوسط است.

ریمل پوپا

10- ریمل آرت‌دکو

ARTDECO WONDER LASH INTENSE

این محصول حاوی موم برنج جهت لطافت بافت ریمل است و با دارا بودن پیگمنت‌های غلیظ رنگی، به چشم‌های شما جذابیت می‌بخشد. ریمل آرت دکو واندر لش، حجم‌دهنده فوق العاده مژه است و با جدا کردن مژه‌ها از یکدیگر، باعث بلندتر به نظر رسیدن مژه‌ها می‌شود.
 علاوه بر رنگ مشکی، در سه رنگ فانتزی بنفش، آبی و سبز ارائه شده‌است و در کلاس اقتصادی متوسط قرار دارد.

ریمل آرت دکو